Οι χειριστές της γαλλικής εταιρείας ύδρευσης Suez Carcassonne οδήγησαν εντατικά ένα ë-Jumpy Hydrogen για ένα ολόκληρο μήνα.
Τα σχόλιά τους για αυτό το πρώτο ελαφρύ φορτηγό κυψελών καυσίμου είναι πολύ θετικά, σύμφωνα με τη Citroen, υπογραμμίζοντας πόσο ταιριάζουν τα χαρακτηριστικά του οχήματος με τις χρήσεις που απαιτούνται στις δραστηριότητές τους.
Στην πόλη Καρκασόν (όπου και η έδρα της Suez), οι εργοδηγοί είναι αυτοί που χρησιμοποίησαν και θα εξακολουθούν να χρησιμοποιούν αποκλειστικά το ë-Jumpy Hydrogen για τις καθημερινές τους δραστηριότητες. Ο ρόλος τους είναι πολύπλευρος, περιλαμβάνει επισκέψεις στο εργοτάξιο, ανανέωση μικρών και μεγάλων προμηθειών εξοπλισμού, εργασίες έκτακτης ανάγκης επισκευής σε περίπτωση διαρροής νερού – εξ ου και η απόλυτη ανάγκη να υπάρχει διαθέσιμο όχημα se 24ωρη βάση με επαρκή αυτονομία για την αποφυγή ανεφοδιασμού καυσίμων κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Οι μετακινήσεις τους εντός της πόλης και των προαστίων της, είναι επομένως αρκετά σύντομα (περίπου 100 χλμ), αλλά συχνά και τα οχήματά τους πρέπει να είναι διαθέσιμα γρήγορα. Τα οχήματα είναι γενικά φορτωμένα σε περισσότερο από το ήμισυ του όγκου τους και το φορτίο συχνά υπερβαίνει τα 200 κιλά.
Η τεχνολογία υδρογόνου παρουσιάζεται ως συμπληρωματική της τυπικής τεχνολογίας ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς πηγαίνει προς πιο συγκεκριμένη χρήση. Πράγματι, πληροί τις απαιτήσεις ευρείας χρήσης όσον αφορά τη διαθέσιμη αυτονομία οδήγησης 400 χλμ και τον βέλτιστο χρόνο λειτουργίας, χάρη στον γρήγορο ανεφοδιασμό που διασφαλίζει ότι τα οχήματα είναι μόνιμα λειτουργικά. Το γέμισμα στο σταθμό των 350 bar διαρκεί μόλις τρία λεπτά για μισή δεξαμενή (ή τρία λεπτά για μια γεμάτη δεξαμενή σε σταθμό 700 bar). Η μπαταρία 10,5 kWh, η οποία παρέχει απόθεμα 50 χλμ, εάν εξαντληθούν οι δεξαμενές υδρογόνου, είναι πολύ εύκολο να φορτιστεί σε μια τυπική πρίζα 220 V, τη νύχτα, τρεις έως πέντε φορές την εβδομάδα.
Απροβλημάτιστο
Σύμφωνα με όσα είπαν οι χειριστές, το όχημα προσφέρει υψηλό επίπεδο άνεσης, ενώ ταυτόχρονα είναι απροβλημάτιστο χάρη στην υβριδική τεχνολογία ηλεκτρισμού υδρογόνου. Οι χρήστες μπορούν να πραγματοποιούν όλες τις δραστηριότητές τους με ηρεμία, χωρίς κανένα άγχος για την εμβέλεια οδήγησης ή τη δυνατότητα φόρτωσης εξοπλισμού. Η οδηγική απόλαυση που προσφέρει το ë-Jumpy Hydrogen, χαρακτηριστικό της αλυσίδας ηλεκτρικής έλξης, ήταν μια πολύ ευχάριστη ανακάλυψη για το άτομο που χρησιμοποίησε το όχημα και που δεν είχε οδηγήσει ποτέ ηλεκτρικό όχημα: «Προσαρμόζεσαι πολύ γρήγορα στην ομαλή και ομαλή λειτουργία του ë-Jumpy Hydrogen. αθόρυβη οδήγηση (χωρίς θόρυβο κινητήρα ή εξωτερική ηχορύπανση), η οποία αποδεικνύεται πολύ εύκολη και ευχάριστη σε όλες τις καταστάσεις.»
Αυτή η ενθαρρυντική πρώτη καταγραφή καταδεικνύει για τη Citroen τις προκλήσεις της ενεργειακής μετάβασης και της απαλλαγής από τις ανθρακούχες μεταφορές, προσφέροντας οχήματα προσαρμοσμένα σε διαφορετικές χρήσεις, από το My Ami Cargo έως το ë-Jumper.
Στρατηγική ηλεκτροκίνησης
Ο Ρίτσαρντ Μέϊερ, υπεύθυνος Στρατηγικής & Διεθνούς Ανάπτυξης της Επιχειρηματικής Μονάδας ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, δήλωσε σχετικά: «Το Citroën Ë-Jumpy Hydrogen σηματοδοτεί ένα νέο βήμα μπροστά στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης της μάρκας. Ολοκληρώνει τη γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων μηδενικών εκπομπών, των μεγαλύτερων στην αγορά. Αυτή η νέα λύση συνδυάζει τεχνολογίες μπαταρίας ιόντων λιθίου και κυψελών καυσίμου, προκειμένου να ανταποκρίνεται στην έντονη χρήση από επαγγελματίες χάρη σε χρόνο φόρτισης υδρογόνου μόλις τριών λεπτών και αυτονομία οδήγησης 400 χλμ. Αυτή η τεχνολογία θα παίξει ουσιαστικό ρόλο στην ανάπτυξη λύσεων κινητικότητας μηδενικών εκπομπών για επαγγελματίες».