Το έχουμε πει χιλιάδες φορές, ότι σαν τους Ιταλούς στην προώθηση σε ο,τι έχει σχέση με οτιδήποτε προϊόν δεν υπάρχει.
Η φαντασία είναι αυτή που κάνει τη διαφορά και δείτε πως η Maserati πλασάρει την καινούργια σειρά Trofeo, “the Art of Fast” όπως την ονομάζει.
Η αρχή έγινε με τη Levante Trofeo, σε χρώμα άσπρο και στη συνέχεια τη σειρά την επέκτεινε με δύο sedan μοντέλα, τη Ghibli σε χρώμα κόκκινο και την Quattroporte σε χρώμα πράσινο.
Μια τριχρωμία γεμάτο άλογα και πολυτέλεια, αλλά και ταχύτητα, δεδομένου ότι η Quattroporte Trofeo και η Ghibli Trofeo είναι τα δύο ταχύτερα sedan στην ιστορία της «Τρίαινας» με τελική ταχύτητα 326 χλμ./ώρα (302 χλμ./ώρα για το SUV Levante Trofeo).
Κελαηδούν διαφορετικά αυτά τα Maserati και πώς να μην κελαηδούν όταν στο διαμέρισμα του κινητήρα φιλοξενείται το νέο μοτέρ V8 twin turbo 3.8 λίτρων με 580 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. για το SUV και 6.750 σ.α.λ. για τα sedan, με 730 Nm ροπής, για το οποίο έχουν επιμεληθεί οι τεχνικοί της Ferrari.
Το κιβώτιο σε όλες τις εκδόσεις είναι ZF 8 σχέσεων αυτόματο. Μάλιστα στη Levante Trofeo η κίνηση μεταδίδεται και στους δύο άξονες, ενώ στα sedan Quattroporte Trofeo και η Ghibli Trofeo μόνο πίσω. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από διπλά ψαλίδια για μπροστά και άξονα πολλαπλών συνδέσμων για πίσω.
Από σχεδιαστικής πλευράς στην έκδοση Trofeo, οι λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά. Ξεκινώντας από την εμφάνιση των τριών αυτοκινήτων, έρχονται πιο επιθετικά από τις τυπικές εκδόσεις, χάρη σε κάποιες αλλαγές, όπως η μάσκα με διπλές κάθετες λωρίδες σε φινίρισμα Black Piano και η εισαγωγή αέρα –κάτω από τη μάσκα -από ανθαρκόνημα. Οι πλευρικοί αεραγωγοί στα μπροστινά φτερά φέρουν «πινελιές» από κόκκινα μοτίβα ενώ στο πάνω μέρος το μήνυμα το δίνει το logo Trofeo. Στα πλαϊνά πίσω «πλευρά» την «Τρίαινα» την κοσμεί ένα κόκκινο βέλος. Τα πίσω φώτα υιοθετούν τη στιλιστική ιδέα από μπούμερανγκ, μια λύση που έχουμε ήδη δει στα 3200 GT και αποτελεί ιδέα του Alfieri Maserati. H Ghibli Trofeo έχει επίσης δύο νέους αεραγωγούς στο καπό, ενώ και για τα δύο super sedan made in Italy την εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί 21 ιντσών και 22 για τη Levante Trofeo.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι δερμάτινες επενδύσεις ειδικής επεξεργασίας ενώ στο κεφάλαιο του infotainment (ψυχαγωγία) η οθόνη πολυμέσων είναι 10,1 ίντσες τόσο στη Ghibli Trofeo όσο και στη Quattroporte Trofeo, ενώ η Levante Trofeo συνεχίζει να έχει την οθόνη 8,4 ιντσών.
Maserati όμως εκτός από πολυτέλεια σημαίνει και επιδόσεις.
Για να δούμε λοιπόν τι γράφουν στο ταμπλό των επιδόσεων τα τρία αυτά Maserati.
Nα αρχίσουμε με το SUV, το Levante Trofeo των 2.170 κιλών . Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 302 χλμ./ώρα ενώ για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 4.1 δευτ.
Στη Ghibli Τrofeo η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 326 χλμ./ώρα με 4.3 δευτ. για τα 0-100. Το βάρος στη Ghibli Trofeo βρίσκεται στα 1.969 κιλά.
Το τρίτο μέλος της ειδικής σειράς η Quattroporte των 2 τόνων. Τελική ταχύτητα 326 χλμ./ώρα, 0-100 σε 4.5 δευτ.
Φυσικά είναι εξοπλισμένα με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθητικά συστήματα οδήγησης και φυσικά με διαφορετικά drive mode αναλόγως για το που και πως οδηγείται το κάθε μέλος της τριχρωμίας “the Art of fast”.
Περισσότερες εικόνες εδωMaserati Trofeo