H Polestar που ανήκει στην Κινέζικη Geely, όπως και η Volvo, γράφει τη δική της ιστορία στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, μετά από την καινούργια προσέγγιση ως brand.
Nα θυμηθούμε ότι η Polestar ήταν πίσω από τις εξελιγμένες εκδόσεις των Volvo.
Όμως αυτό άλλαξε και τώρα «παίζει» ηλεκτρικά, με τους Κινέζους να χαμογελούν καθώς το 2022 σημείωσε αύξηση εσόδων κατά 84% αγγίζοντας τα 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια παραδίδοντας 51.491 οχήματα, ενώ ο στόχος για το 2023 είναι ο δείκτης να ξεπεράσει τα 80.000 αυτοκίνητα. Θα τα καταφέρει;
Να θυμίσουμε ότι η Polestar αποκάλυψε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, το Polestar 2, το 2019 ως ένα premium fastback επιδόσεων με στόχο το Tesla Model 3.
Τώρα σειρά έχει το SUV Polestar 3, με στόχο να γίνει ένας βασικός παίχτης την αγορά των ΗΠΑ.
Το Polestar 3 αναπτύχθηκε στην ίδια πλατφόρμα που χρησιμοποιείται για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV EX90 της Volvo, προσφέροντας αυτονομία έως και 610 χλμ. με δυνατότητες γρήγορης φόρτισης 30 λεπτών με αρχική τιμή περίπου 85.000 δολάρια (δε το λες και φτηνό…).
Η Polestar θα ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή στο εργοστάσιο της Volvo στο Chengdu της Κίνας, γύρω στα μέσα του έτους, με επόμενο βήμα η παραγωγή του ηλεκτρικό SUV να ξεκινήσει στο εργοστάσιο της Polestar στη Νότια Καρολίνα το 2024.
Polestar 3: Η καμπάνια των 20 εκατ. δολαρίων στις ΗΠΑ
Στέλεχος της Polestar μιλώντας στο διεθνές πρακτορείο Automotive News, θα λανσάρει το ηλεκτρικό SUV με μια νέα καμπάνια μάρκετινγκ 20 εκατομμυρίων δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο του έτους.
Η επένδυση είναι μεγαλύτερη από ό,τι έχει ξοδέψει η Polestar μαζί τους τελευταίους εννέα μήνες, που σημαίνει ότι έχει ανεβάσει πολύ τον πήχη σε μια αγορά όπου Tesla, Fisker και ξεχωριστές κινέζικες μάρκες όπως η Lucid κυριαρχούν.
Και αυτό γιατί η Βόρεια Αμερική, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ και του Καναδά, θα είναι η μεγαλύτερη αγορά του Polestar 3, αντιπροσωπεύοντας περίπου το ένα τέταρτο των παγκόσμιων πωλήσεων.
Η νέα καμπάνια της Polestar θα επεκταθεί σε ψηφιακή, τηλεοπτική και υπαίθρια διαφήμιση, ξεκινώντας από τις 4 Απριλίου με στόχο της μαζική προβολή του μοντέλου.
Αυτά στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού όπου το Polestar 3 το περιμένει το Tesla Model Y.