Στα 4.61 χλμ. της κατατακτήριας Ειδικής Διαδρομή, ο δύο φορές νικητής του αγώνα, Ρώσος Νικολάι Γκριάζιν με νέο συνοδηγό τον Αλεκσάντροφ (Hyundai i20 R5) ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός.
Ο Μάρτζικ (Skoda Fabia R5) ήταν δεύτερος +180 χλστ. και τρίτος ο Σόλμπεργκ (Volkswagen Polo R5)+214 χλστ.
Ο Όστμπεργκ (Citroen C3 R5) ήταν 6ος + 1.143, ο Λίντχολμ (Skoda Fabia R5) 7ος +1.227 , ο ο Μπριν (Hyundai i20 R5) 9ος +1.480 χλστ. και ο Λούκιανουκ (Ψιτροεν Ψ3 Ρ5) 10ος + 1.965.
Αλλά πόσο δύσκολη ήταν η τελευταία στροφή της QS καθώς όλοι (ή σχεδόν όλοι) δεν απέφυγαν το λάθος σε αυτήν. Γενικά τη χαρακτήρισαν στενή…
Οι Γαλαταριώτης-Ιωάννου αντιμετώπισαν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης του Volkswagen Polo R5. Το αντικατέστησαν αλλά και πάλι παρουσίασε πρόβλημα με τα υδραυλικά.
Για το πρώτο σκέλος που αποτελείται από 4 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 90 χλμ. πρώτος θα εισέρχεται ο Ντίνκελ (Skoda Fabia R5). Ο Λούκιανουκ 7ος (Citroen C3 R5), o Μπριν 8ος (Hyundai i20 R5), o Λίντχολμ 9ος (Skoda Fabia R5), o Όστμπεργκ 10ος (Citroen C3 R5), o Σόλμπεργκ 13ος (Volkswagen Polo R5), o Γκριάζιν 15ος (Hyundai i20 WRC) και ο Γαλαταριώτης 17ος (Volkswagen Polo R5)