Η Volkswagen δίνει πολλούς και βαρυσήμαντους τίτλους στο νέο ID.7, καθώς το χαρακτηρίζει πρωταθλητή αποδοτικότητας, παγκόσμιο μοντέλο, λιμουζίνα και ναυαρχίδα στην ηλεκτρική της γκάμα.
Σχεδιαστικά το νέο ID.7 εναρμονίζεται με την υπόλοιπη γκάμα των ID. ηλεκτρικών μοντέλων. Μιλώντας με αριθμούς, το μήκος του βρίσκεται στα 4.961 χλστ., το πλάτος στα 1.862 χλστ. και το ύψος στα 1.538 χλστ. Παρατηρήστε τα Led εμπρός-πίσω φωτιστικά σώματα που επικοινωνούν μεταξύ τους με λεπτές φωτιζόμενες μπάρες, τα αεροδυναμικά καλύμματα των τροχών, ενώ σημείο αναφοράς αποτελεί η καμπύλη της οροφής που επεκτείνεται μέχρι το πίσω τμήμα.
Το εσωτερικό του νέου ID.7 περιγράφεται άνετο, ευρύχωρο (μεταξόνιο 2.966 χλστ.) και γεμάτο τεχνολογία. Τα βλέμματα συγκεντρώνει η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 15 ιντσών, το head-up display επαυξημένης πραγματικότητας και η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πανοραμική ηλιοροφή με κρύσταλλο που αλλάζει από αδιαφανές σε διαφανές με το πάτημα ενός κουμπιού.
Ειδική μνεία γίνεται στα εμπρός καθίσματα (ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα 14 κατευθύνσεων) με μασάζ και Climatronic που επιτρέπει τον κλιματισμό, τη θέρμανση αλλά και λειτουργία στεγνώματος. Το ηχοσύστημα Harman Kardon με ισχύ 700 watt, διαθέτει συνολικά 14 ηχεία και subwoofer στο χώρο αποσκευών.
Volkswagen ID.7: Με 286 ίππους και 700 χλμ. αυτονομία
Σημειώνεται ότι το νέο ID.7 είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής εταιρείας που έχει ανεγερθεί στην πλατφόρμα MEB και χρησιμοποιεί το νέο ηλεκτροκινητήρα με κωδική ονομασία APP550. Ο εν λόγω ηλεκτροκινητήρας είναι ο πιο ισχυρός, με απόδοση 286 ίππων, ενώ παρέχει την υψηλότερη ροπή. Αναπτύχθηκε από την Volkswagen Group Components στο Κάσσελ της Γερμανίας, όπου και θα κατασκευάζεται.
Ανεξάρτητα από τη μπαταρία (77 ή 86 kWh) που θα επιλέγεται στο νέο ID.7, ο συγκεκριμένος πίσω τοποθετημένος ηλεκτροκινητήρας θα είναι στάνταρ. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η μέγιστη αυτονομία που θα προσφέρει το νέο ID.7 με τη μεγαλύτερη μπαταρία θα φτάνει μέχρι τα 700 χλμ. (μέτρηση WLTP) και θα έχει ικανότητα φόρτισης έως και 200 kW περίπου. Στην επίτευξη της εντυπωσιακής αυτονομίας συμβάλει και η αεροδυναμική σχεδίαση του ID.7, καθώς ανάλογα και με τον εξοπλισμό, ο συντελεστής οπισθέλκουσας διαμορφώνεται στο cd 0,23.
Το αναβαθμισμένο σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης “Travel Assist” υποβοηθά την αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο σε ταχύτητες άνω των 90 χλμ./ώρα. Αξίζει να αναφερθούμε στο σύστημα στάθμευσης “Park Assist Pro” με λειτουργία μνήμης για απόσταση έως και 50 μέτρων, κατά τη διάρκεια της οποίας ο οδηγός μπορεί να παραμένει μέσα στο όχημα ή να αποβιβαστεί και να την ελέγχει από εφαρμογή στο smartphone.
Το λανσάρισμα του νέου ID.7 σε Ευρώπη και Κίνα θα ξεκινήσει εντός του τρέχοντος έτους, ενώ στη Βόρεια Αμερική θα κάνει απόβαση το 2024. Η παραγωγή του για τη Γηραιά Ήπειρο και την απέναντι πλευρά του Ατλαντικού θα πραγματιοποιείται στο Έμντεν, ενώ για την Κίνα θα παράγεται σε τοπικό επίπεδο.
Στόχος της Volkswagen είναι μέχρι το 2026 να έχει την πλουσιότερη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων, σε σύγκριση με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες. Επίσης έχει θέσει ως στόχο μέχρι το 2030 να κατέχει μερίδιο 80% στα ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη και από το 2033 η γκάμα της να περιέχει μόνο ηλεκτρικά οχήματα.