Η Opel γνωρίζει καλά την πλούσια κληρονομιά της και μας υποδέχεται στις αίθουσές της για να θυμηθούμε τα παλιά ή να γνωρίσουμε κάτι καινούργιο.
Το νέο πρόσωπο της μάρκας, το Opel Vizor, εμπνευσμένο από το μπροστινό μέρος του θρυλικού Manta, είναι αυτή τη στιγμή το πιο εντυπωσιακό παράδειγμα.
Όσοι ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα για οχήματα που έγραψαν πάνω από 160 χρόνια ιστορίας της εταιρείας μπορούν απλώς να μπουν στο διαδίκτυο και να κάνουν κλικ στην εκτενή συλλογή Opel Classic. Αυτή η συλλογή γίνεται τώρα ακόμη πιο εκτεταμένη.
Νέα θέματα προστέθηκαν στις εικονικές περιηγήσεις 360 μοιρών: «Έννοιες & Μελέτες», “Αυτοκίνητα Τουρισμού” και “The Golden Sixties”.
«Η Opel πάντα συνδύαζε την καινοτομία με την παράδοση για να αναπτύξει αυτοκίνητα που είναι γεμάτα με τεχνολογίες αιχμής και ταυτόχρονα προκαλούν συναισθήματα. Με τις τρεις νέες εικονικές περιηγήσεις, οι επισκέπτες μπορούν τώρα να εισέλθουν ακόμη πιο βαθιά στον κόσμο της Opel. Έτσι, θα μάθουν πολλά συναρπαστικά γεγονότα ή ακόμα και κάποια καλά κρυμμένα «μυστικά» σχετικά με τα πρωτότυπα, τα σπορ και τα κλασικά αυτοκίνητα που έχουν γίνει πραγματικότητα», δήλωσε ο διευθυντής της Opel Classic, Λάϊφ Ροχβέντερ.
Opel «Concepts & Studies»: Φουτουριστικό, καινοτόμο και λίγο …τρελό
Κόνσεπτ και σχεδιαστικές μελέτες εμπλουτίζουν κάθε συλλογή κλασικών αυτοκινήτων. Στην Opel, πολλά από αυτά τα κυρίως μοναδικά σύγχρονα οχήματα έχουν επιβιώσει. Πρώιμα εκθέματα, μεταξύ άλλων, όπως ένα ακριβές αντίγραφο του διθέσιου Opel Kadett του 1938 , το οποίο αναπτύχθηκε εκείνη την εποχή με την κωδική ονομασία “Strolch” και μπορεί να θεωρηθεί ο προπάτορας όλων των σπορ μοντέλων Kadett και Astra.
Το Experimental GT είναι επίσης θρυλικό: η μελέτη σπορ αυτοκινήτου προκάλεσε θύελλα ενθουσιασμού στο IAA του 1965 – και ήταν το πρώτο πρωτότυπο αυτοκίνητο από Γερμανό κατασκευαστή. Άλλα χαρακτηριστικά αυτής της περιοδείας περιλαμβάνουν το Astra OPC X-treme 444 ίππων εξοπλισμένο με αμάξωμα άνθρακα και πόρτες gullwing, καθώς και το GT X Experimental. Το 2018, η μελέτη των αμιγώς ηλεκτρικών SUV παρουσίασε για πρώτη φορά το μπροστινό μέρος «Vizor» των σημερινών μοντέλων της Opel.
Opel «Touring Cars»: Ασυμβίβαστο σκηνικό υψηλής απόδοσης
Η εικονική περιήγηση “Touring Cars” προκαλεί, επίσης, συναισθήματα και θα κάνει την αδρεναλίνη να ρέει. Επειδή η κληρονομιά του μηχανοκίνητου αθλητισμού της μάρκας είναι πολύπλευρη. Και έχει μια μεγάλη παράδοση – ήδη, από το 1899, το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο Opel εμφανίστηκε στην εκκίνηση.
Δίπλα στα αυτοκίνητα των ράλι, τα αυτοκίνητα τουρισμού που έχουν διακοσμηθεί χωρίς συμβιβασμούς για κορυφαίες επιδόσεις είναι τα πιο συναρπαστικά.
Θρύλοι αγώνων όπως το Opel Rekord C “Black Widow” ή το Kadett GSi 16V DTM, που ενθουσίασαν το κοινό στις πίστες από το 1989 και μετά, μιλούν από μόνα τους. Από το 2000 και μετά, η Opel μπήκε στο γερμανικό Masters Car Touring με το ειδικά εξελιγμένο Astra V8 Coupé εξασφαλίζοντας, αμέσως, τη δεύτερη θέση. Ακολούθησαν και άλλοι αγώνες, όπως ο θρυλικός αγώνας 24 ωρών στο Nürburgring. Εκεί, το Astra υψηλής τεχνολογίας κέρδισε τη συνολική νίκη το 2003 και στη συνέχεια διατηρήθηκε στην αρχική του κατάσταση, συμπεριλαμβανομένων των χώρων της πίστας και της τελετής νίκης με σαμπάνια.
Opel «The Golden Sixties»: Μια άλλη ματιά στην εποχή της ανεμελιάς
Το “The Golden Sixties” παρέχει μια κάπως πιο χαλαρή αλλά εξίσου συναρπαστική ματιά στο παρελθόν. Λαμπερό χρώμιο, ελαστικά με λευκούς τοίχους, μεγάλα παράθυρα – τα κλασικά αυτοκίνητα αυτής της εποχής ενσωματώνουν τη διαχρονική ομορφιά και την ατομική ελευθερία.
Οι εικόνες της Opel από τη δεκαετία του Γούντστοκ, της προσελήνωσης και της έγχρωμης τηλεόραση περιλαμβάνουν χαρακτηριστικά όπως το Opel Rekord P2 Coupé του 1962, το οποίο ονομάστηκε “Racing Boot” χάρη στη κοντή οροφή και το μακρύ πίσω μέρος του. Το 1965, ήρθε η πολυτέλεια της Opel με μια νέα προσθήκη στην πιο κομψή της μορφή: Το Diplomat V8 Coupé που κατασκευάστηκε από την Karmann. Το Rekord B που παρουσιάστηκε την ίδια χρονιά εξίσου θρυλικό: αφενός λόγω του πρωτοποριακού κινητήρα “CIH” του και αφετέρου λόγω ενός από τους κατόχους του. Κανένας άλλος από τον Σεπ Χέρμπεργκερ, προπονητή της ποδοσφαιρικής ομάδας της Εθνικής Γερμανίας που κέρδισε το Παγκόσμιο Κύπελλο το 1954, αποκάλεσε περήφανα «δικό του» το μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας.
Περιηγηθείτε στις αίθουσες του Opel Classic με ένα κλικ