Η Mercedes δημιούργησε μια επετειακή G-Class για να τα τιμήσει το ρεκόρ παραγωγής του μακροβιότερου SUV της.
Σύμφωνα λοιπόν με τη γερμανική εταιρεία, πλέον έχουν κατασκευαστεί μισό εκατομμύριο G-Class, ενώ αυτή που οδήγησε στον αριθμό ορόσημο κύλισε από τη γραμμή παραγωγής στο Γκρατς της Αυστρίας.
Για την ιστορία να υπενθυμίσουμε ότι η καριέρα της G-Class ξεκίνησε την άνοιξη του 1979, ενώ εκείνη την εποχή υπήρχαν στη γκάμα της τέσσερις κινητήρες, με ισχύ από 72 έως 150 ίππους. Προσφέρονταν με cabriolet αμάξωμα και κοντό μεταξόνιο ή με station wagon αμάξωμα και μακρύ μεταξόνιο. Διακρίνονταν από τότε για τις off-road ικανότητες της, χάρη στην τετρακίνηση, το κλείδωμα διαφορικών και το πλαίσιο σκάλας.
Η Mercedes τιμά το παρελθόν της G-Class
Η μοναδική G-Class που βλέπετε στις φωτογραφίες, έχει αριθμό παραγωγής 500.000 αλλά και ρετρό αισθητική, τιμώντας το ένδοξο παρελθόν της. Για την ακρίβεια ενσωματώνει σχεδιαστικά στοιχεία από την 280 GE του 1986, όπως το πράσινο χρώμα του αμαξώματος “agave green”, το οποίο ήταν από τα πρώτα στην παλέτα της G-Class. Παράλληλα τα φλας, αν και διατηρούν το αρχικό τους σχήμα, στην προκειμένη περίπτωση έχουν πορτοκαλί χρώμα ένα χαρακτηριστικό στα αυτοκίνητα της δεκαετίας του ΄70, το οποίο πλέον δεν υφίσταται, ενώ στα στρογγυλά εμπρός φωτιστικά σώματα υπάρχει προστατευτικό πλέγμα.
Στο πίσω τμήμα έχει τοποθετηθεί σκάλα για ευκολότερη πρόσβαση στη σχάρα οροφής. Παρατηρήστε ακόμα ότι στο κάλυμμα της ρεζέρβας, η οποία βρίσκεται στην πόρτα του χώρου αποσκευών, αποτυπώνεται το διάσημο αστέρι της Mercedes, αλλά σε μεγαλύτερο μέγεθος σε σύγκριση με τα σημερινά μοντέλα. Vintage χαρακτηρίζεται επίσης το έμβλημα Mercedes-Benz στην πόρτα του χώρου αποσκευών, όπως και οι τροχοί των πέντε ακτινών.
Περνάμε τώρα στο εσωτερικό, όπου και εδώ υπάρχουν επιρροές από την 280 GE του 1986, όπως η καρό επένδυση στο κέντρο των καθισμάτων, ενώ στη χειρολαβή απέναντι από το συνοδηγό αναγράφεται “No. 500.000” και είναι βαμμένη με το ίδιο πράσινο χρώμα του αμαξώματος. Το 2024 η G-Class θα γιορτάσει την 45η επέτειό της, ενώ την ίδια χρονιά θα ξεκινήσει η παραγωγή της πρώτης αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης, με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες στους τροχούς, ενώ οι μπαταρία θα είναι ενσωματωμένη στο πλαίσιο σκάλας, εξασφαλίζοντας χαμηλό κέντρο βάρους.