Θα έχουμε «γάμο» ανάμεσα στον Σαρλ Λεκλέρ και την Mercedes στην Formula 1;
Στην Ιταλία φούντωσαν οι φήμες και επανήλθαν σενάρια σε ΜΜΕ της χώρας. Την ώρα που η Ferrari καθυστερεί να επεκτείνει το συμβόλαιό της με τον Μονεγάσκο οδηγό της πέραν του τέλους του 2024 και η Mercedes με τον Λιούις Χάμιλτον δεν κάθονται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με το συμβόλαιο να τελειώνει την τρέχουσα σεζόν.
O Ιταλός δημοσιογράφος Λεό Τουρινί, που γνωρίζει αρκετά από το Μαρανέλο… έριξε την βόμβα του.
Συγκεκριμένα, ο Τουρινί έγραψε στην εφημερίδα Quotidiano Nazionale πως “το ότι ο Σαρλ Λεκλέρ μιλά με τη Mercedes είναι το ‘μυστικό της Πουλτσινέλα’ (σ.σ.: χαρακτήρας του ιταλικού κουκλοθέατρου με το χαρακτηριστικό της αδυναμίας να κρατήσει μυστικά). Όλοι το ξέρουν, από το απομακρυσμένο γκαράζ του Μαρανέλο μέχρι τον Ινδικό ωκεανό”.
Η Ferrari και η Mercedes σε… μάχη
Το δημοσίευμα συνέχιζε αναφέροντας πως η Ferrari γνωρίζει ότι “ο καιρός περνά” και ότι η η επιθυμία της Mercedes είναι να τοποθετήσει τα επόμενα χρόνια δίπλα στον Τζορτζ Ράσελ “έναν οδηγού επιπέδου παγκοσμίου πρωταθλήματος” σε περίπτωση που ο Χάμιλτον αποφασίσει να αποχωρήσει ή να υπογράψει σε κάποια άλλη ομάδα – καθώς συντηρείται η φημολογία που τον θέλει να σκέφτεται τη μετάβαση στη Ferrari.
Ο Τουρινί συνεχίζει γράφοντας πως ο Χάμιλτον “ποτέ δεν βρέθηκε κοντά στη Ferrari”. Υπήρξε μόνο δύο δύο φορές η σκέψη της ηγεσίας της ιταλικής εταιρείας για εκείνον: την εποχή που ο πρώην πρόεδρος της εταιρείας Λούκα ντι Μοντεζέμολο εξέτασε τον Βρετανό για διάδοχο του Φερνάντο Αλόνσο -όμως ο Χάμιλτον είχε ήδη πλέον δεσμεύσει το μέλλον του στη Mercedes- και το 2019, όταν ο Τζον Ελκάν ρώτησε πληροφορίες για τον Βρετανό αλλά ο τελευταίος “δεν ενδιαφέρθηκε ούτε στο ελάχιστο για μια τέτοια προοπτική”.
Ο Τουρινί έχει γράψει πολλές φορές στο παρελθόν περί επαφών του Λεκλέρ με τη Mercedes και περί ενδιαφέροντος της ομάδας του Μπράκλεϊ για τον 25χρονο Μονεγάσκο. Ωστόσο, ο ίδιος ο Λεκλέρ έχει επανειλημμένα δηλώσει την πίστη του στη Ferrari και την επιθυμία του να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Scuderia.
Με εξαίρεση στο τέλος του 2021, στα τελειώματα μιας σεζόν που ξεκίνησε τόσο ελπιδοφόρα για τη Scuderia αλλά εξελίχθηκε απογοητευτικά, οπότε και ο Λεκλέρ άφησε αόριστα ανοιχτό το ενδεχόμενο να οδηγήσει για κάποια άλλη ομάδα στο μέλλον.