H ΜcLaren με τη νέα 750S δεν αποκάλυψε απλά τη διάδοχο της 720S, αλλά το πιο ισχυρό και πιο ελαφρύ supercar που έχει δημιουργήσει μέχρι τώρα!
Σύμφωνα με τη βρετανική εταιρεία στη νέα 750S σε ποσοστό 30% έχουν τοποθετηθεί νέα ή αλλαγμένα εξαρτήματα. Το μπροστινό μετατρόχιο είναι 6 χλστ. φαρδύτερο, ενώ έχει μεταβληθεί η γεωμετρία της ανάρτησης με το Proactive Chassis Control III της McLaren. Έτσι τα εμπρός ελατήρια είναι 3% πιο μαλακά και τα πίσω 4% πιο σταθερά.
Ωστόσο, στο πόστο του παραμένει ο γνωστός V8 twin-turbo κινητήρας των 4.0 λίτρων (κωδική ονομασία M840T), χωρίς κάποια μορφή εξηλεκτρισμού, ο οποίος όμως έπειτα από μια σειρά παρεμβάσεων παράγει πλέον 750 ίππους και 800 Nm ροπής, επομένως σε σύγκριση με την 720S η δύναμη έχει αυξηθεί 4%. Συνεργάζεται με αυτόματο 7αρι σειριακό κιβώτιο, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.
Οι επιδόσεις της McLaren 750S
Από το λανσάρισμα της η νέα 750S θα διατίθεται με coupe (1.277 κιλά) και spider (1.326 κιλά) αμάξωμα, ενώ σε κάθε περίπτωση η επιτάχυνση από 0-96 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 2,7 δευτ. Από 0-200 χλμ./ώρα η coupe 750S χρειάζεται 7,2 δευτ. και η spider 750S 7,3 δευτ., ενώ αντίστοιχα απαιτούνται για την «εκτόξευση» από 0-300 χλμ./ώρα 19,8 δευτ. και 20,4 δευτ. Η τελική τους ταχύτητα αγγίζει τα 332 χλμ./ώρα.
Παρατηρήστε το νέο εμπρός προφυλακτήρα που συμβάλει στην καλύτερη αεροδυναμική, όπως και το πιο τονισμένο εμπρός splitter, ενώ μεγαλύτερη 20% και ψηλότερα τοποθετημένη είναι η ενεργή πίσω αεροτομή. Από κάτω της βρίσκεται η κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση εμπνευσμένη από την P1. Επιπλέον έχει αυξηθεί το μέγεθος των αεραγωγών που βρίσκονται μπροστά από τους πίσω τροχούς.
Στο εσωτερικό τώρα, συναντάμε κρυφό ατμοσφαιρικό φωτισμό, σκούρο μεταλλικό διακοσμητικό φινίρισμα, νέες οθόνες και το στάνταρ Apple CarPlay, δέρμα Nappa σε όλη την καμπίνα, ή συνδυασμό δέρματος με αλκαντάρα. Στο ταμείο η McLaren θα ζητάει περίπου 295.000 ευρώ για την coupe 750S και για την spider 750S κοντά στα 313.500 ευρώ.