Ο πολιτισμός, η τέχνη, η αισθητική είναι συνυφασμένα με τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία και η Peugeot το υποστηρίζει απολύτως αυτό με κάθε τρόπο.
Αυτή τη φορά, συνεργάζεται με την YellowKorner, κορυφαίο εκδότη και διανομέα καλλιτεχνικής φωτογραφίας, με σκοπό να προσφέρει σε πέντε φωτογράφους την ευκαιρία να αποκαλύψουν το όραμά τους για την γοητεία, δημιουργώντας ο καθένας μια σειρά εικόνων, οι οποίες θα εκτεθούν από τον Οκτώβριο και μετά στις γκαλερί YellowKorner και στο δίκτυο της Peugeot.
Τα στελέχη της εταιρείας είναι πεπεισμένα ότι ο κόσμος είναι καλύτερος με την παρουσία της γοητείας, η οποία αποτελεί και τον βασικό πυλώνα επικοινωνίας της γαλλικής μάρκας. Αυτό σημαίνει ότι «οραματίζεται το μέλλον με στιλ, δημιουργικότητα και φιλοδοξία, σε μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση».
΄Ετσι, λοιπόν, η γοητεία βρίσκεται στην καρδιά της τοποθέτησης της μάρκας Peugeot, όπως λένε οι άνθρωποί της και δεν περιορίζεται μόνο στην εξαιρετική σχεδίαση, συμβολίζει μια νοητική κατάσταση, μια στάση και μια συμπεριφορά που υπερβαίνει την απλή εξωτερική εμφάνιση.
Peugeot: Από τον Οκτώβριο στις γκαλερί της YellowKorner
Γι’ αυτό, άλλωστε, έχουν τεθεί τα θεμέλια μιας συνεργασίας με την YellowKorner, τον κορυφαίο εκδότη και διανομέα καλλιτεχνικής φωτογραφίας μέσω ενός δικτύου 130 γκαλερί σε 20 χώρες και της διαδικτυακής γκαλερί yellowkorner.com.
Οι δύο εταιρείες ζήτησαν, ειδικότερα, από τους πέντε διάσημους φωτογράφους να ερμηνεύσουν το Allure μέσα στο δικό τους δημιουργικό σύμπαν και να δημιουργήσουν ο καθένας μια σειρά 15 εικόνων. Τρεις από αυτές τις εικόνες θα παρουσιάζουν ένα μοντέλο από τη γκάμα της Peugeot που επέλεξε ο κάθε καλλιτέχνης.
Οι πέντε φωτογράφοι με τις αντίστοιχες αναζητήσεις τους είναι οι εξής: Teresa Freitas: “Finding Allure in colours” στο Μαρόκο, Laurent Baheux: “Allure of the lion” στην Κένυα, Mister Fifou: “The pride of Allure” στα προάστια του Παρισιού, Laurence Laborie: “Feminine Allure” στο Lanzarote, Oliviero Toscani: “The landscape of Allure” στην Τοσκάνη.
Από τον Οκτώβριο του 2023 και μετά, η δουλειά αυτών των φωτογράφων θα προβάλλεται στον ιστότοπο της YellowKorner, θα εκτίθεται στις γκαλερί της YellowKorner και θα παρουσιάζεται σε ιδιωτική προβολή παρουσία των καλλιτεχνών στις κύριες γκαλερί YellowKorner στην Ευρώπη. Οι φωτογραφίες θα εκτεθούν και στο δίκτυο της Peugeot.
Όπως ισχύει για όλα τα έργα που δημοσιεύει η YellowKorner, οι φωτογραφίες από τη συνεργασία με την Peugeot θα είναι διαθέσιμες για αγορά από το κοινό. Το project αυτό ξεκίνησε στις 20 Απριλίου στο Διεθνές Φεστιβάλ Φωτογραφίας της Βενετίας, συνεργάτης του οποίου είναι η YellowKorner. Η YellowKorner προσκάλεσε την Peugeot στην τελετή έναρξης του φεστιβάλ, κατά την οποία προβλήθηκε μια ταινία που παρουσίαζε την εν λόγω συνεργασία, καθώς και το όραμα των πέντε επιλεγμένων φωτογράφων.