H Audi γράφει τον επίλογο του ΤΤ, καθώς όπως είναι ήδη γνωστό, εντός του 2023 θα τερματιστεί οριστικά η παραγωγή του.
Η γερμανική premium εταιρεία με έμβλημα τους τέσσερις ενωμένους κύκλους, μεταβαίνει σταδιακά προς την εποχή της ηλεκτροκίνησης και καταργεί παραδοσιακά σπορ μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. H καριέρα του ΤΤ ξεκίνησε πριν από 25 χρόνια, ενώ συνολικά εκτιμάται ότι έχει σημειώσει πάνω από μισό εκατομμύριο πωλήσεις.
Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σε πρωτότυπη μορφή το 1995 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ενώ τρία χρόνια αργότερα εισήλθε στη γραμμή παραγωγής με ανεπαίσθητες αλλαγές στην coupe του σιλουέτα.
Ωστόσο προτού το ΤΤ «πει» το οριστικό αντίο θα διατεθεί στη νέα συλλεκτική έκδοση Memorial Edition. Σύμφωνα με την Audi θα κατασκευαστούν μόλις 100 TTS Memorial Edition, συνοδευόμενα από το ειδικό πακέτο “Luxury Sports”, τα οποία θα πουληθούν αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας.
Με 320 ίππους το Audi TTS Memorial Edition
Να υπενθυμίσουμε αρχικά ότι το Audi TTS τροφοδοτείται από δίλιτρο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα απόδοσης 320 ίππων και 400 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με αυτόματο 7-τάχυτο S tronic κιβώτιο και με σύστημα τετρακίνησης Quattro. Η παλέτα για το αμάξωμά του περιλαμβάνει τρεις αποχρώσεις, τη λευκή “Glacier White Metallic”, τη μαύρη “Mythos Black Metallic” και τη γκρι “Kronos Gray Metallic”.
Παράλληλα χάλκινο χρώμα έχει το λογότυπο της Audi πάνω από τα πλευρικά μαρσπιέ, αλλά και οι 20αρες ζάντες. Παρατηρήστε ακόμα το ματ μαύρο χρώμα της μάσκας με διακοσμητικά αλουμινένια ένθετα.
Στο εσωτερικό τώρα, συναντάμε μαύρες Nappa δερμάτινες επενδύσεις με χάλκινες ραφές που δημιουργούν αντίθεση, ψηφιακό πίνακα οργάνων, ηχοσύστημα της “Bang and Olufsen” με 12 ηχεία και κάμερα οπισθοπορείας. Το στάνταρ σύστημα “Magnetic Ride” προσαρμόζει ανάλογα με τις συνθήκες την απόσβεση της ανάρτησης, ισορροπώντας ανάμεσα στην άνεση και στη σπορ οδήγηση.