Ήταν απλά θέμα χρόνου να ανακοινωθεί η ακύρωση του ράλι Ιαπωνίας και να αντικατασταθεί από κάποιον ευρωπαϊκό αγώνα.
Και ο «κλήρος» έπεσε στο ράλι Βελγίου, το ράλι Ιπρ, που γίνεται η 34η χώρα η οποία θα φιλοξενήσει αγώνα του WRC.
Εξάλλου πολλές φορές στις αναρτήσεις στο motori.gr είχαμε επισημάνει ότι το Βέλγιο με την πολύ «δυνατή» αγορά αυτοκινήτου, τις πολλές αγωνιστικές ομάδες αλλά και με δύο πρωταγωνιστές του WRC τους Νεβίλ-Γκιλσούλ, έχει λόγους να περάσει στα μεγάλα σαλόνια του WRC.
Και επειδή αναβλήθηκε το ράλι Ιαπωνίας, λόγω της πανδημίας, αντικαταστάθηκε από το ράλι Ιπρ στο Βέλγιο.
Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι (1973) που το Βέλγιο θα φιλοξενήσει αγώνα του WRC.
Και δείτε τώρα πως κερδίζονται οι εντυπώσεις. Το ράλι Ιπρ θα χρησιμοποιήσει μέρος του σιρκουϊ του Σπα ως Ειδική Διαδρομή με την power -stage, την τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα που δίνει επιπλέον βαθμούς στους 5 ταχύτερους, να περιλαμβάνει την πολύ γρήγορη στροφή “Eau Rouge”.
Ήρθε για να μείνει λοιπόν το Βέλγιο;
Θα το δούμε αυτό στην πορεία καθώς ο θεσμός δεν πρέπει να χάσει τον παγκόσμιο χαρακτήρα του, ενώ έχει εκδηλώσει έντονο ενδιαφέρον και η Κροατία να διοργανώσει αγώνα του WRC. (όλοι σφάζονται στην ποδιά του WRC και εμείς που είχαμε το ράλι Ακρόπολις το πετάξαμε στα σκουπίδια)
Φέτος, το 2020, είναι μια πολύ περίεργη χρονιά λόγω της πανδημίας που τα πρωταθλήματα πρέπει να ολοκληρωθούν με οιανδήποτε τρόπο.
Για αυτό οι ομάδες θέλουν το φετινό πρωτάθλημα να ολοκληρωθεί στην Ευρώπη ώστε να αποφύγουν τις μεγάλες και πολύωρες μετακινήσεις.
Να σημειωθεί ότι το ράλι Ιπρ διοργανώνεται από το 1965, και ότι το ράλι Ιαπωνίας είναι ένας από τους 9 αγώνες που έχει συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα του 2021.
Έτσι λοιπόν με την προσθήκη του ράλι Ιπρ (300 χλμ. Ειδικών Διαδρομών σε ασφάλτινο τερέν θα έχει) το πρόγραμμα διαμορφώνεται ως εξής.
Ράλι Εσθονίας 4-6 Σεπτεμβρίου
Ράλι Τουρκίας 18-20 Σεπτεμβρίου
Ράλι Γερμανίας 15-18 Οκτωβρίου
Ράλι Ιταλίας 29 οκτωβρίου-1 Νοεμβρίου
Ράλι Βελγίου 19-22 Νοεμβρίου
Με τους τρεις αγώνες που προηγήθηκαν του Covid-19 (Μόντε Κάρλο, Σουηδία, Μεξικό) οι συνολικοί αγώνες θα είναι 8. Ίσως να μην υπάρξει άλλο «ραντεβού» καθώς με τους 8 αγώνες το πρωτάθλημα σε ποσοστό διοργανώσεων ξεπέρασε το 50%.
Εκτός εάν υπάρξουν τα γνωστά κίνητρα και ο Σάιμον Λάρκιν από την ομάδα του WRC promoter προσθέσει και κάτι ακόμα…