H Citroen αναβάθμισε με στοχευμένες αλλαγές τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα e-C4 και e-C4 X, τα οποία πλέον είναι πιο αποδοτικά.
Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, αμφότερα απέκτησαν έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας. Ξεκινάμε με το νέο υβριδικό σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα (HSM) o οποίος σε σύγκριση με το σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη των e-C4 και e-C4 X, αποδίδει 156 αντί για 136 ίππους, άρα η ισχύς αυξήθηκε κατά 20 ίππους. Σταθερή ωστόσο παραμένει η άμεσα διαθέσιμη ροπή των 260 Nm.
Πάμε τώρα να εξετάσουμε τη νέα μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία διαθέτει 102 κυψέλες και 17 μονάδες, ενώ η χωρητικότητα της αυξήθηκε από τις 50 στις 54 kWh. Αντί για 60% νικέλιο, 20% μαγγάνιο και 20% κοβάλτιο της βασικής μπαταρίας, η αναλογία στη νέα μπαταρία είναι 80% νικέλιο, 10% μαγγάνιο και 10% κοβάλτιο, με αποτέλεσμα βελτιωμένη πυκνότητα ενέργειας και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
Αυτονομία 420 χλμ. για τα Citroen e-C4 και e-C4 X
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι αυξήθηκε η αυτονομία κατά +17% από τα 360 στα 420 χλμ. (επίσημη μέτρηση WLTP). Σχετικά με τη φόρτιση, στα e-C4 και e-C4 X στάνταρ είναι ο ενσωματωμένος μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW και προαιρετικός ο τριφασικός φορτιστής 11 kW. Επιπλέον από δημόσιο ταχυφορτιστή 100 kW, τα e-C4 και e-C4 X μπορούν να πετύχουν φόρτιση από 20%-80% σε λιγότερα από 30 λεπτά.
Τέλος, να πούμε ότι τα ηλεκτρικά e-C4 και e-C4 X στις εξοπλιστικές εκδόσεις Live, Feel και Feel Pack διατίθενται με τον ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων και με τη μπαταρία των 50 kWh, ενώ στην κορυφαία έκδοση Shine με το νέο ηλεκτροκινητήρα των 156 ίππων και με τη νέα μπαταρία των 54 kWh.