H Peugeot αποκάλυψε σήμερα το ανανεωμένο 2008, το οποίο απέκτησε ακόμα πιο ελκυστική σχεδίαση και αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων.
Για την ιστορία να πούμε ότι το 2008 εισήλθε στην ανταγωνιστική κατηγορία των Β-SUV το 2009 και η συνολική παραγωγή του έχει φτάσει τις 700.000 μονάδες. Πάμε πρώτα να εντοπίσουμε τις διακριτικές αισθητικές αλλαγές στο ανανεωμένο 2008. Παρατηρήστε τη φαρδύτερη πλέον μάσκα, η οποία κάνει πιο στιβαρή την όψη του γαλλικού SUV, ενώ ενσωματώνει και το νέο μεγαλύτερο λογότυπο της Peugeot.
Παράλληλα τα κάθετα τοποθετημένα λεπτά-τριπλά πλέον-Led φώτα ημέρας, παραπέμπουν στις «νυχιές» του λιονταριού. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα αποτελούνται από τρεις μονάδες Led στην έκδοση GT, ενώ τα πίσω-επίσης Led-σχηματίζουν από τρεις παράλληλες «ράγες». Αμετάβλητες παραμένουν οι εξωτερικές διαστάσεις του 2008 με μήκος 4,30 μ., πλάτος 1,98 μ. και ύψος 1,55 μ.
Στα ενδότερα τώρα, η Peugeot συνεχίζει την εφαρμογή της σχεδιαστικής φιλοσοφίας i-Cockpit. Συναντάμε νέες υφασμάτινες επενδύσεις καθισμάτων και νέα γραφικά στο ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 10 ιντσών, ο οποίος στην έκδοση GT προβάλει τρισδιάστατες ενδείξεις. Στάνταρ είναι η κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, ενώ υποστηρίζει ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, αλλά και πλοήγηση TomTom. H χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ διατηρείται στα 434 λίτρα.
Ο εξηλεκτρισμός στη γκάμα του 2008 επεκτείνεται, καθώς το 2024 θα αποκτήσει ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο θα απαρτίζεται από βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων, μπαταρία που φορτίζει κατά τη διάρκεια της οδήγησης και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων που ενσωματώνει και το ηλεκτρικό μοτέρ 28 ίππων, ενώ η ισχύς θα βρίσκεται στους 136 ίππους.
Σύμφωνα με την Peugeot το νέο ήπιο υβριδικό σύστημα 48V επιτρέπει στο ανανεωμένο 2008 σε αστικό περιβάλλον να κινείται για περισσότερο από το 50% του χρόνου χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια, ενώ θα πετυχαίνει μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 15%.
Σημειώνεται ότι ο τρικύλινδρος 1.2 PureTech βενζινοκινητήρας, χωρίς κάποια μορφής ηλεκτρικής υποβοήθησης, θα προσφέρεται με 100 ίππους και μηχανικό 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων ή με 130 ίππους και αυτόματο κιβώτιο 6 ή 8 σχέσεων. Το «παρών» δίνει επίσης ο τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 1.5 BlueHDi των 130 ίππων, απόδοσης 130 ίππων, παρέα με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Φυσικά το ανανεωμένο 2008 θα συνεχίσει να προσφέρεται με αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση, η οποία το έτος 2022 αντιπροσώπευε το 17,4% των πωλήσεων. Το ηλεκτρικό e-2008 όμως έχει νέα «όπλα» στη φαρέτρα του, καθώς απέκτησε ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων (από 136 ίππους) και μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας 54 kWh (από 50 kWh), αυξάνοντας την αυτονομία στα 406 χλμ. (από 344 χλμ.).
Η παραγωγή του 2008 πραγματοποιείται στην πόλη Βίγκο της Ισπανίας, ενώ η ανανεωμένη του εκδοχή θα λανσαριστεί το ερχόμενο καλοκαίρι, στις εξοπλιστικές εκδόσεις Active, Allure και GT.