Η Ferrari θα φέρει αναβαθμίσεις στην SF-23 από τον αγώνα της Formula 1 στην Ίμολα, κιόλας, όμως το μεγάλο, α λα… Red Bull πακέτο, θα έρθει λίγο αργότερα.
Στο σπίτι της, στην Ιταλία, η Ferrari αναμένεται να παρουσιαστεί διαφορετική. Οι Ιταλοί έχουν προαναγγείλει αναβαθμίσεις στο μονοθέσιό τους, την SF-23, στον έκτο αγώνα της σεζόν, στην πίστα της Ίμολα. Οι αλλαγές, μάλιστα, αναμένεται να είναι τόσο μεγάλες, που ο Φρεντ Βασέρ, ο επικεφαλής της ομάδας, αναγκάστηκε να διαψεύσει τις φήμες περί «B-Spec» μονοθεσίου.
Ως «B-Spec» ορίζονται τα μονοθέσια που δέχονται τόσο μεγάλες αλλαγές μέσα στη σεζόν στο σασί τους, ώστε πλέον πρέπει να περάσουν από εκ νέου έλεγχο από την FIA. Όταν αυτός γίνει επιτυχημένα, στο όνομά τους προστίθεται το γράμμα Β. Όπως η Red Bull RB16B για παράδειγμα.
Formula 1: Στη Ferrari αναζητούνται επειγόντως, γρήγορος ρυθμός και βαθμοί
Η σεζόν του 2023 δεν έχει αρχίσει καθόλου καλά για τη Scuderia. Ο Σαρλ Λεκλέρ παρότι και στις δύο κατατακτήριες δοκιμές του Μπακού ήταν καλός, παίρνοντας και μία Pole Position, δεν κατάφερε να πανηγυρίσει καμία νίκη. Ούτε στον σπρίντ, ούτε στον κανονικό αγώνα. Ο Κάρλος Σάινθ από την άλλη, έχασε δύο θέσεις στο GP του Μαϊάμι. Εκκίνησε τρίτος, τερμάτισε πέμπτος.
Η Ferrari είναι τέταρτη στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών και η ανάγκη για βελτίωση στον ρυθμό αγώνα είναι επείγουσα. Αυτό, σύμφωνα με τον Ισπανό, θα προσπαθήσει να το πετύχει με τις αναβαθμίσεις που θα φέρει στο γκραν πρι της χώρας του.
Lots of work to do 👊
A tough race for us yesterday. @CarlosSainz55 & @Charles_Leclerc drove a great recovery and scored some valuable points for the team ❤️
We keep fighting and never give up! pic.twitter.com/Wq5lgF12SE
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) May 8, 2023
«Στην Ίμολα θα έρθουν και άλλες αναβαθμίσεις που θα βοηθήσουν, και θα δοκιμάσουμε μερικά ακόμα πράγματα στο στήσιμο» είπε ο Σάινθ. «Αλλά στη Βαρκελώνη θα προσπαθήσουμε να αλλάξουμε το μονοθέσιο και να πάμε σε μια άλλη κατεύθυνση εξέλιξης για να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε και τον ρυθμό αγώνα μας.»
Σύμφωνα με το ιταλικό formu1auno είναι πολύ πιθανό η σχεδιαστική ιδέα των πλαϊνών αεραγωγών (sidepods) να αναθεωρηθεί, ώστε να βελτιωθεί η αεροδυναμική απόδοση της SF-23. Στη Ferrari θα προσπαθήσουν, επίσης, να «μεγιστοποιήσουν τη ροή του αέρα στο πίσω μέρος του μονοθεσίου, προς τον διαχύτη, εναρμονιζόμενοι με το στυλ της Red Bull»
Για να δούμε αν θα καταφέρουν κάτι οι Ιταλοί. Προς το παρόν η SF-23 είναι ένα πυροτέχνημα. Η ταχύτητά της, όπως και πέρυσι, είναι αδιαμφισβήτητη στον «έναν γύρο», ωστόσο τα πράγματα σκουραίνουν όταν μιλάμε για ρυθμό αγώνα.