H DS Automobile προέβη σε ένα διακριτικό φρεσκάρισμα στη DS7, τη ναυαρχίδα της γαλλικής εταιρίας στα SUV.
Μετά τις εξωτερικές επεμβάσεις δεν άλλαξε το στυλ της, που εξακολουθεί να ξεχωρίζει ως σιλουέτα.
Οι περισσότερες αλλαγές έγιναν στο μπροστινό μέρος.
Η μάσκα δείχνει μεγαλύτερη και οι προβολείς έγιναν πιο λεπτοί, φέροντας τεχνολογία pixel LED με προσαρμοζόμενο φωτισμό, που κάνει την οδήγηση κατά τις νυχτερινές ώρες ακόμα πιο ξεκούραστη και ασφαλή.
DS: Οι προβολείς σημείο αναφοράς
Αναλόγως των συνθηκών η δέσμη φτάνει τα 380 μ., ενώ όταν η ταχύτητα είναι μικρότερη των 50 χλμ./ώρα, το πλάτος της δέσμης είναι 65 μ.
Επίσης τα φώτα ημέρας, κάθετα, βρίσκονται στις άκρες του προφυλακτήρα.
Για πίσω η πόρτα των αποσκευών της DS 7 επανασχεδιάστηκε.
Από τα πίσω λεπτά και μακριά φώτα 3D απουσιάζει το διακοσμητικό χρώμιο (πιο ωραίο έτσι) όπου μεταξύ των φώτων βρίσκεται πλέον σε νέα γραφή η φίρμα της εταιρίας, το DS Automobile.
Οι εξωτερικές διαστάσεις
Για τις εξωτερικές διαστάσεις οι αριθμοί «λένε» τα εξής σε μήκος/πλάτος/ύψος 4.593 χλστ./1.891 χλστ./1.625 χλστ., με μετατρόχιο 2.738 χλστ.
Ο χώρος των αποσκευών προσφέρει 555 λίτρα, που παρά την ύπαρξη μπαταρίας δεν έχει μειωθεί.
Για ρεζέρβα δεν υπάρχει χώρος, παρά μόνο κιτ ελαστικού.
Τα διακοσμητικά χρωμίου
Διακοσμητικά χρωμίου υπάρχουν, με μέτρο, στο κάτω μέρος της μάσκας, στα πλαϊνά παράθυρα, στις εξατμίσεις, που κάνουν τη σιλουέτα ακόμα πιο κομψή, η οποία τονίζεται από τις ζάντες των 19 ιντσών με ελαστικά 235/50 αλλά και από τις ράγες οροφής.
Στο εσωτερικό η πολυτέλεια είναι διάχυτη. Δε θα μπορούσε να είναι και αλλιώς καθώς ο προορισμός κάθε μοντέλου είναι η premium κατηγορία.
Οι δερμάτινες επιφάνειες κάνουν έντονα την ύπαρξη τους, με τα «καπιτονέ» ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα ανατομικά φαρδιά καθίσματα, στις πόρτες αλλά και στο ταμπλό.
Μάλιστα στο κέντρο του ταμπλό μια διαφορετική σχεδιαστική νότα προσθέτει ο αναλογικός χρονογράφος της γαλλική εταιρεία υψηλής ωρολογοποιίας B.R.M. (ανακλινόμενος, μόλις σβήσετε τον κινητήρα)
Και από κάτω, πέρα από το φωτιζόμενο μπουτόν start/stop του κινητήρα, η νέα οθόνη αφής 12,3 ιντσών, εύκολα προσβάσιμη και με πολλές λειτουργίες με ελαφριά κλίση προς τον οδηγό.
Δώδεκα ιντσών είναι ο πίνακας οργάνων μπροστά από τον οδηγό.
Το δρόμο του εξηλεκτρισμού έχει ακολουθήσει η DS 7 για αυτό υπάρχουν και δύο παροχές στα πίσω φτερά.
Η μία είναι για τα καύσιμα, και η άλλη για τη φόρτιση της μπαταρίας. Plug-In hybrid λοιπόν η DS 7 E-Τense.
Yβριδικός κινητήρας
Aναλυτικά λοιπόν το μηχανικό σύνολο που κινεί το πολυτελές γαλλικό αυτοκίνητο είναι υπερτροφοδοτούμενο 1.6 λίτρων, απόδοσης 180 ίππων, που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 81,2 kW (110 ίπποι) με μπαταρία 14,2 kWh.
Ο ενσωματωμένος φορτιστής είναι 7,4 kW και αρκούν 2 ώρες μέσω wallbox για να φορτιστεί.
Η συνδυαστική ισχύς της πιο ισχυρής DS 7, αυτή των φωτογραφιών δηλαδή, είναι 225 ίπποι με ροπή 320 Nm.
Το κιβώτιο είναι αυτόματο 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη, με paddles στο τιμόνι.
Πίσω από το τιμόνι ο οδηγός «συναντά» την αρχοντιά και τη γαλλική παράδοση.
Η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση στο εσωτερικό είναι τα κλειδιά στο υψηλό επίπεδο της άνεσης που προσφέρει, καθώς ο στόχος είναι οδηγός και επιβάτες πέρα από την ασφάλεια που νιώθουν να ταξιδεύουν ξεκούραστα μέσα σε μια αίθουσα μουσικής, όπως μεταμορφώνει το εσωτερικό το Hi-Fi system.
H ορατότητα είναι αρκετά καλή, ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεσή του και κάμερες που δείχνουν περιμετρικά τις κινήσεις του αυτοκινήτου.
Με φορτισμένη την μπαταρία μπορείτε να καλύψετε γύρω στα 40 χλμ. με την κατανάλωση 1,2 λίτρα όταν κινείστε με ρεύμα.
Παρά το γεγονός ότι η DS 7 Ε-Τense δεν είναι ένα σπορ μοντέλο, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 225 χλμ,/ώρα, ο χρόνος της επιτάχυνσης 0-100 είναι 9,9 δευτ. και οι εκπομπές ρύπων 28 γρ./χλμ.
Με ξεχωριστό ταμπεραμέντο η DS 7 παίζει το δικό της ρυθμό στην κατηγορία των premium, προσφέροντας όλα αυτά που αναζητά ο αγοραστής αυτής της κατηγορίας, με επιπλέον τη γαλλική υπογραφή.
Τιμές από 55.600 ευρώ για την πιο ισχυρή DS 7.