Με την ευκαιρία της πρώτης συμμετοχής του 11 φορές πρωταθλητή Ιταλίας ράλι Πάολο Αντρεούτσι με συνοδηγό την Άννα Αντρεούσι με το ολοκαίνουργιο Peugeot 208 Rally 4 στο rally il Ciocco, 2ος γύρος του πρωταθλήματος Ιταλίας σε ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές, ευκαιρία είναι να θυμηθούμε το μικρό γαλλικό «πυραυλάκι», καθώς οι παραγγελίες έχουν ξεπεράσει τις 100.
Πρόκειται λοιπόν για ένα αυτοκίνητο που εξελίχθηκε από την Peugeot Sport και στοχεύει κυρίως σε νέους που πρωτοεμπλέκονται στη μαγεία των αγώνων.
Το 208 Rally 4, βασίζεται στο γνωστό 5θυρο αμάξωμα που κατέκτησε τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020 για την Ελλάδα».
Φέρει το γνωστό 3κύλινδρο μοτέρ 1.2 λίτρων που με τις κατάλληλες βελτιώσεις η ισχύς του έχει ανέβει στους 208 ίππους στις 5.450 σ.α.λ. με ροπή 290 Nm στις 3.000 σ.α.λ.
Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο της Sadev 5 σχέσεων με μηχανικό διαφορικό περιορισμένη ολίσθησης για τους μπροστινούς τροχούς.
Τα φρένα είναι 330 χλστ. για την άσφαλτο και 283 για το χώμα με πίσω 290 χλστ. είτε για χωμάτινες είτε για ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές.
Το βάρος του αυτοκινήτου 1.080 κιλά χωρίς το πλήρωμα, έτοιμο για να τεθεί μπροστά ο κινητήρας.
Το κόστος του αυτοκινήτου έτοιμο για αγώνες με roll-cage, bucket, πυρόσβεση σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA ανέρχεται στα 66.000 ευρώ χωρίς φόρους.
Σε αυτό το ποσό θα πρέπει να προστεθούν και τα εξής.
Κιτ για ασφάλτινους ή χωμάτινούς αγώνες (καθώς για μια προδιαγραφή αγώνων παραδίδεται) 8.990 ευρώ.
Κιτ αναρτήσεων, αμορτισέρ, ελατήρια, 12 ζάντες, αντιστρεπτικοί δοκοί, 3.490 ευρώ
Κιτ με κράνη, ενδοσυνεννόηση, tripmaster συνοδηγού, ποδοστήρια, μπαλαντέζα, υποδοχή 2ης ρεζέρβας 3.990 ευρώ
Υποδοχή για απόκτηση δεδομένων 270 ευρώ.
Και αυτή είναι μια οικονομική λύση καθώς τα αγωνιστικά αυτοκίνητα έχουν ξεφύγει από πλευράς κόστους. Αυτός είναι και ο λόγος που ξαφνικά η Ευρώπη «γέμισε» από ιδιωτικές ομάδες που νοικιάζουν- κυρίως- αυτοκίνητα της κατηγορίας R5.
Φυσικά τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 δεν έχουν καμία σχέση σε τιμή με το 208 Rally 4, αλλά όπως και να το κάνουμε οι αγώνες από όποια μεριά και αν το δεις είναι ένα ακριβό σπορ.
Δείτε φωτογραφίες από την ανάπτυξη του Peugeot 208 Rally 4 στα άδυτα της Peugeot Sport καθώς και μερικές αγωνιστικές από τα ράλι Ρώμης και Λετονίας εδω