Στο ράλι Πολωνίας που είναι ο τρίτος γύρος του ΕRC, «συγκρούονται» για πρώτη φορά το Ford Fiesta με το Renault Clio, και τα δύο στην κατηγορία Rally3.
Η M-Sport «έριξε» πολύ νωρίς το Fiesta Rally3 στους αγώνες το 2021.
Ήταν το μόνο αυτοκίνητο σε αυτήν την κατηγορία, με κινητήρα 1.500 κ.εκ. με κιβώτιο Sadev 5 σχέσεων και κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Είναι μάλιστα το αυτοκίνητο της κατηγορίας JWRC.
ERC: Στην Πολωνία οι δύο αντίπαλοι
Όμως πριν το τέλος του Απριλίου, η Renault ανακοίνωσε ότι το νέο Clio Rally3 έλαβε από την τεχνική επιτροπή της FIA, το Δελτίο Αναγνώρισης (υποχρεωτικό για κάθε αγωνιστικό αυτοκίνητο ασχέτως κατηγορίας) και είναι έτοιμο να συμμετάσχει σε αγώνες.
Η Renault ανακοίνωσε όλα τα χαρακτηριστικά, ιπποδυνάμεις, κιβώτια, αναρτήσεις, καθώς την τιμή (περισσότερα διαβάστε εδώ)
Λίγες ημέρες αργότερα η M-Sport παρουσίασε το ανανεωμένο Fiesta Rally3 με την ονομασία Ford Fiesta Evo Rally3.
To οποίο μάλιστα έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στον προηγούμενο γύρο του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος (ERC) στο ράλι των Καναρίων Νήσων με τον Άρμστρονγκ.
Τώρα στην Πολωνία, 19-20 Μαίου, οι δύο αντίπαλοι της κατηγορίας (προς το παρόν δεν υπάρχει άλλος κατασκευαστής στην Rally3) διασταυρώνουν τα ξίφη τους.
Θα είναι όμως μια μάχη επί ίσοις όροις καθώς τα αυτοκίνητα δε φέρουν τα ίδια ελαστικά.
Oι επιλογές των ελαστικών
Pirelli το Ford, MRF το Renault. Και τα ελαστικά είναι μια παράμετρος που παίζει ρόλο πρωταγωνιστικό στα ράλι.
Να θυμίσουμε ότι το μoτέρ και των δύο είναι turbo, 4κύλινδρο 1,33 για το Clio και 3κύλινδρο 1,5 για το Fiesta.
Tα υπόλοιπα στις Ειδικές Διαδρομές.