Ο Λετονός Μάρτινς Σεσκς με συνοδηγό τον Φράνσις σημείωσαν τη δεύτερή τους νίκη στο ΕRC, οδηγώντας ένα από τα πολλά Skoda Fabia RS Rally2 που συμμετείχαν στον αγώνα της Πολωνίας.
Παρά το γεγονός ότι η διαφορά από τους δεύτερους Πάντον-Κέναρντ (Hyundai i20 Rally2), στο πρώτο σκέλος ήταν 8,2 δευτ. και στην αρχή του 2ου σκέλους μειώθηκε στα 7,4 δευτ. εντούτοις ο Σεσκς, «αντιμετώπισε» πολύ ψύχραιμα τη διαφορά και στο τέλος την αύξησε στα 39,2 από τους Νεοζηλανδούς.
Ο Πάντον είχε κατεστραμμένο μπροστινό δεξιό ελαστικό στο τέλος της 9ης Ειδικής Διαδρομής, το οποίο είχε σημαντική επίδραση στην έκβαση του αγώνα του Νεοζηλανδού για τη νίκη.
Με μόνο ένα εφεδρικό τροχό στο Hyundai i20 Rally2, ο Πάντον έπρεπε να πάρει μια δύσκολη απόφαση, να «κόψει» ρυθμό καθώς ο στόχος του είναι το πρωτάθλημα.
ERC – Ράλι Πολωνίας: Η βαθμολογία
Αυτή η κατάταξη στη μέχρι τώρα βαθμολογία μετά τον 3ο γύρο, φέρνει μπροστά τον Πάντον με 37 βαθμούς διαφορά από τον Σεσκς.
Στην τρίτη θέση ήταν στο τέλος του 1ου σκέλους οι περσινοί νικητές του αγώνα, Μάρτσικ-Γκοσποντάρτσικ (Skoda Fabia RS Rally2), στην ίδια θέση ολοκλήρωσαν τον αγώνα.
Οι Όστμπεργκ-Μπάθ (Citroen C3 Rally2) εκμεταλλεύθηκαν το τετ-α-κε των ΜακΕρλιν-Ρόυαν της Ακαδημίας Motorsport Ιρλανδίας (Hyundai i20 Rally2) την 13η Ειδική Διαδρομή, που από την 4η θέση του 1ου σκέλους, «έπεσαν» στην 7η.
Οι αλλαγές μετά το 1ο σκέλος στο Skoda Fabia Evo Rally 2 των πρωταθλητών Φινλανδίας Χεϊκίλα-Βαλέρι, από την 8η θέση του 1ου σκέλους «σκαρφάλωσαν» στην 5η.
Γιορτάζοντας τα 24α γενέθλιά του ο Φραντσέσκι με τον Εσκαρτεφικ(Skoda Fabia Evo Rally2) συμπολήρωσαν την 6άδα.
Fiesta Rally3 vs Clio rally3
Στον αγώνα της Πολωνίας για πρώτη φορά κοντραρίστηκαν τα δύο νέα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally3, To Ford Fiesta με τους Αρμστρονγκ-Φαιρ που τερμάτισαν στην 20η θέση και με το Renault Clio oι Σόρια-Κορονάντο οι οποίοι εγκατέλειψαν στην 8η Ειδική Διαδρομή από μηχανική βλάβη.
Το Fiesta που «φορούσε» Pirelli ήταν πιο γρήγορο σε όλες τις Ειδικές Διαδρομές από το Clio με τα MRF, αν τελικά τα ελαστικά έπαιξαν το ρόλο τους.
Aπό τις 16 Ειδικές Διαδρομές ο Σεσκς ήταν ταχύτερος στις 9, ο Πάντον σε 3, ο Χεϊκίλα 2, ο Όστμπεργκ και Μάρτσικ από 1, ενω σε μια ο Πάντον με τον Τεμπεστίνι έκαναν τον ίδιο χρόνο.
Δείτε και το βίντεο: