Οι τεχνικοί της Brabus ξέφυγαν και στη σιλουέτα της Mercedes-AMG GT 63 S, ετοίμασαν το πιο ισχυρό μοντέλο όλων των εποχών από τον γερμανικό Οίκο υψηλής τεχνολογίας!
Οι τεχνικοί και οι σχεδιαστές της Βrabus έχοντας σαν βάση τη νέα Mercedes -AMG GT 63 S ανέπτυξαν στη σιλουέτα του 4θυρου κουπέ, έναν πύραυλο εδάφους-εδάφους που τρελαίνει τα χρονόμετρα αλλά και τους αστυνομικούς.
Και αυτό καθώς για την επιτάχυνση 0-100 τα χρονόμετρα σταματούν στα 2,8 δευτ. ενώ η τελική ταχύτητα σημαδεύει στο καντράν τα 316 χλμ./ώρα.
Mercedes: Η πιο ισχυρή έκδοση Brabus
Καλώς ήρθατε σε ένα ακόμα κεφάλαιο πολύ υψηλής τεχνολογία με υπογραφή Brabus.
Σαν πρώτο βήμα, εστίασαν στον V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης του τετράθυρου κουπέ με τα δύο turbo για την αύξηση της ισχύος.
Oι τεχνικοί προέβησαν σε εκτεταμένη τροποποίηση του συστήματος υπερσυμπίεσης, όπου μετά τις επεμβάσεις η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης «δουλεύει» στα 1,8 bar.
Νέα χαρτογράφηση του κινητήρα
Έδωσαν έμφαση στις ηλεκτρονικές μονάδες του κινητήρα, καθώς κάθε συστοιχία κυλίνδρων φέρει τη δική της μονάδα ελέγχου, όπου η νέα χαρτογράφηση Βrabus PowerXtra ελέγχει την πλήρη λειτουργία του μηχανικού συνόλου, το οποίο παράγει περισσότερη ισχύ χωρίς να μειώνεται η ανθεκτικότητα.
Ειδική χαρτογράφηση προσαρμόζει τον ψεκασμό και την ανάφλεξη στο αναθεωρημένο σύστημα. Πραγματοποιήθηκαν εκτενείς δοκιμές σε σταθερούς πάγκους δοκιμής κινητήρα (δυναμόμετρα) τελευταίας γενιάς ώστε να συντονιστεί η τέλεια αλληλεπίδραση των εξαρτημάτων.
Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν σύνθετες δοκιμές οδήγησης στην πίστα και στο δρόμο. Αυτή η προσπάθεια αντικατοπτρίζεται στην αύξηση της μέγιστης ισχύος του V8 κατά 64 kW / 87 ίππους, και πρόσθετα 100 Nm ροπής.
Επιπλέον η ανάπτυξη του κινητήρα κάτω από την παραμικρή λεπτομέρεια, είχε επίσης ως αποτέλεσμα ο κινητήρας να συνδυάζεται χωρίς πρόβλημα με τον ηλεκτροκινητήρα 150 kW / 204 ίππων ο οποίος παραμένει στις προδιαγραφές παραγωγής.
Καθαρόαιμοι ίπποι
Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα και αναβαθμισμένου οκτακύλινδρου, twin- turbo, με 4 βαλβίδες στον κύλινδρο κινητήρας, παράγει 726 ίππους με 900 Nm ροπής, δημιουργεί το πιο ισχυρό μοντέλο στην ιστορία της Βrabus.
930 συνδυαστικοί ίπποι, με 1.550 Nm ροπή. Ο αριθμός των ίππων είναι αυτός που αντλεί την ονομασία του το αυτοκίνητο, Brabus 930.
Οι επιδόσεις στο δρόμο λένε πολλά: Παρά τους 2,5 τόνους, το τετρακίνητο Brabus 930
«γράφει» στους δρόμους ασύλληπτα νούμερα, όπως τα 2,8 δευτ. για την επιτάχυνση 0-100 με τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 316 χλμ./ώρα, που σημαίνει ότι «πιάνει» ακόμα περισσότερα χλμ.
Το αυτοκίνητο φέρει ανοξείδωτη σπορ εξάτμιση της Brabus με ενσωματωμένες ενεργά ελεγχόμενες βαλβίδες που παράγουν έναν συναρπαστικό θόρυβο με το πάτημα ενός κουμπιού.
Γκαζιά και αδρεναλίνη
Η ξεχωριστή αυτή Mercedes, καθώς όπως προαναφέραμε η Brabus 930 στη σιλουέτα της Mercedes βασίζεται, δίνει την δυνατότητα στον ευτυχή κάτοχο να επιλέξει κατά την οδήγησή της την εξαιρετικά αθόρυβη λειτουργία «Coming Home» ενώ στη θέση «Sport», που σε κάθε πάτημα του γκαζιού σε γεμίζει με αδρεναλίνη από τον ήχο.
Οι τέσσερις εξατμίσεις από τιτάνιο/άνθρακα έχουν διάμετρο 90 χλστ. και αποτελούν επίσης μια απίστευτη οπτική απόλαυση.
Επίσκεψη στην αεροδυναμική σήραγγα
Το αυτοκίνητο σε ζήτημα αεροδυναμικής πέρασε πολλές ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα, καθώς φέρει νέα σπόιλερ, εισαγωγές αέρα για φρένα και κινητήρα, πίσω διαχύτη και αεροτομή.
Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί ακόμα περισσότερο ενώ τοποθετήθηκαν τροχοί 21 ιντσών για μπροστά με ελαστικά 275/35 και 22 ιντσών για πίσω με ελαστικά 335/25 σε μονομπούλονες ζάντες.
Μια άλλη ειδικότητα του οίκου Βrabus είναι η αποκλειστική φινέτσα του εσωτερικού χώρου, όπως παρουσιάζεται και στο Brabus 930.
Μοναδική ατμόσφαιρα στο εσωτερικό
Κάτω από την ετικέτα «Brabus Masterpiece» το τμήμα της εταιρείας με εξειδίκευση στις εσωτερικές επενδύσεις δημιουργεί κάτι το χειροποίητο που καλύπτουν και τις πιο δύσκολες επιθυμίες, με επιλογή των χρωμάτων και των σχεδιαστικών διατάξεων των επενδύσεων, είναι ουσιαστικά ατελείωτη.
Η Brabus 930 των φωτογραφιών φέρει επενδύσεις με λεπτό μαύρο δέρμα με έντονες κόκκινες ραφές.
Οι επιφάνειες των καθισμάτων και ολόκληρο το δάπεδο της καμπίνας και του πορτμπαγκάζ διαθέτουν τριγωνικό καπιτονέ με ακρίβεια στη συναρμογή.
Λεπτομέρειες με αλουμίνιο, από τα πεντάλ μέχρι τους αεραγωγούς προσθέτουν αναμφισβήτητα σπορ χαρακτηριστικά.
Και από τιμές;
Στο υβριδικό Brabus 930 οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από τα 323.435,45 ευρώ χωρίς ΦΠΑ 19 %.
Εναλλακτικά, η Βrabus προσφέρει τη δυνατότητα να αποκτήσει όλα όσα φέρει η 930, αλλά πρέπει σαν βάση να είναι η Mercedes-AMG GT 63 S E Performance που βρίσκεται ;ή πρόκειται να βρίσκεται στα χέρια ιδιοκτητών
Επιπλέον προσφέρεται εγγύηση τριών ετών ή 100.000 χιλιομέτρων.
Καλορίζικη…
Δείτε το βίντεο: