H Toyota έχει δηλώσει ότι εκτός από την ηλεκτροκίνηση, υπάρχει ακόμα μια εναλλακτική μορφή ενέργειας, η υδρογονοκίνηση.
Μάλιστα η ιαπωνική εταιρεία έχει παρουσιάσει, σε διάφορα πρωτότυπα μοντέλα της, κινητήρες εσωτερικής καύσης που μπορούν να καταναλώνουν υδρογόνο. Παράλληλα δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το 2020 έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στο υδρογονοκίνητο Mirai, καθώς εισήλθε στη δεύτερη πλέον γενιά του.
Τώρα το Mirai μας δείχνει μια διαφορετική πτυχή στο χαρακτήρα του, καθώς απέκτησε πιο σπορτίφ αμφίεση. Ο λόγος για το νέο Mirai Sport Concept, το οποίο πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα στο περίπτερο της Toyota Gazoo Racing, στο πλαίσιο του αγώνα 24 Ωρών Super Taikyu Fuji στην Ιαπωνία.
Προς το παρόν οι πληροφορίες σχετικά με το νέο Mirai Sport Concept είναι περιορισμένες, ενώ δεν έχει αποσαφηνιστεί αν το πιο άγριο παρουσιαστικό του συνοδεύεται και από ισχυρότερες επιδόσεις.
Υπενθυμίζουμε στο σημείο αυτό ότι το Mirai με κυψέλες καυσίμου παράγει 185 ίππους και 300 Nm ροπής, ενώ με ένα γέμισμα οι δεξαμενές υδρογόνου υπόσχονται αυτονομία 647 χλμ.
Επιστρέφουμε όμως στο Mirai Sport Concept, το οποίο είναι βαμμένο με τη ματ γκρι απόχρωση (Matte Steel), την οποία γνωρίζουμε από την GR Corolla. Επίσης έχει προφυλακτήρες διαφορετικής σχεδίασης, διακοσμητικά ένθετα αμαξώματος που μοιάζουν με carbon, λογότυπα Mirai Sport, πίσω διαχύτη και αεροτομή.
Πατάει σε μαύρες γυαλιστερές ζάντες 21 ιντσών, οι οποίες ντύνονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport S διαστάσεων 245/40, ενώ από πίσω τους διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων.
Η ανάρτηση είναι χαμηλότερη, με το Mirai Sport Concept να απέχει 20 χλστ. λιγότερο από το έδαφος. Πιστεύετε ότι η Toyota θα ανάψει το πράσινο φως για την παραγωγή του Mirai Sport Concept;