Το ράλι Στερεάς Ελλάδας είναι ο δεύτερος γύρος του πανελληνίου πρωταθλήματος χώματος και διεξάγεται 3-4 Ιουνίου
Την οργάνωση του αγώνα έχει αναλάβει το Σωματείο «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής» (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) και προσμετράει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα χώματος, στο Πρωτάθλημα ράλι ιστορικών αυτοκινήτων, στο Κύπελλο ράλι χώματος Ιστορικών αυτοκινήτων και στο κύπελλο Legends.
Ράλι Στεράς Ελλάδας: 55 οι συμμετοχές
Οι συμμετοχές έφτασαν τις 55 και μεταξύ αυτών 7 αυτοκίνητα της κατηγορίας R5/Rally2, όπου μέσα από αυτές τις συμμετοχές θα προκύψει ο νικητής.
Εκτός των Τσουλόφτα-Ηλία (Polo R5) που είναι μόνιμη συμμετοχή του ελληνικού πρωταθλήματος, από την Κύπρο συμμετέχουν οι Παντελή-Πάμπος (DS3 R5) ενώ με Skoda Fabia διαφορετικών προδιαγραφών οι Κεχαγιάς-Κουζιώνης, Παπαδημητρίου-Πετρόπουλος, Σερδερίδης-Μαλφόι και ο νεαρός “JJ” (σεβασμός…) στην πρώτη του εμφάνιση σε αγώνες με τον Στεφανή στα δεξιά.
Με Fiesta R5 o Βασιλάκης, αλλά με τη σκέψη του στο Σαφάρι που έχει προγραμματίσει τη συμμετοχή του με τον Κρόστσικ ως συνοδηγό.
Ωραίες μάχες αναμένονται με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R4.
Oι Καρανικόλας-Κακαβάς θα οδηγήσουν Ford Fiesta, όπως και οι Δελαπόρτας-Παναρίτης και Peugeot 208 οι Λευκαδίτης-Άκρατος, Χατζημάρκος-Τσαούσογλου, Πολυκάρπου-Βότσης από την Κύπρο.
Στην ομάδα Ν που θυμίζει «ενιαίο» με τα Mitsubishi IX συμμετέχουν οι Νικολάου-Ζάκου από την Κύπρο, Ντάβαρης-Μακρινός, Σταματόπουλος-Σαϊνης, Κύρκος-Πολυζώης, Ζυγογιάννης-Τσέλλος και με Subaru Impreza οι Καφαντάρης-Κοντός, ο Κύπριος Γιάνγκου με τον Χριστοδουλάκη.
Στην κατηγορία των Ιστορικών, 19 είναι τα πληρώματα και από αυτοκίνητα ξεχωρίζουν η Lancia Beta 037 των Χριστοδούλου-Σαμαρά και η Porsche 911 των Μελά-Βαρδαξή.
Με σειρά από Ford Escort, Toyota Corolla και Starlet είναι μεταξύ των άλλων στις συμμετοχές.
Το πρωί του Σαββάτου 3 Ιουνίου και συγκεκριμένα από τις 11:00 έως τις 15:30 θα λάβει χώρα στη Θήβα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του αγώνα, με τα πληρώματα να ανεβαίνουν στη ράμπα της εκκίνησης στις 19:00 στην Κεντρική Πλατεία Θήβας.
Στη συνέχεια, θα κατευθυνθούν στην εκκίνηση της πρώτης Ειδικής Διαδρομής, «Μουσείο Θήβας» (6.43 χλμ), η οποία θα ξεκινάει εντός του αστικού ιστού και αφού διέλθει σε χωμάτινη επιφάνεια, θα ολοκληρώνεται πλησίον του χωριού Αμπελοχώρι.
Την Κυριακή 4 Ιουνίου, τα πληρώματα θα αγωνιστούν στις 11:03 στην Ειδική Διαδρομή «Κλειδί 1», 18.62 χλμ.
Ακολουθεί η « Θήβα 1 ώρα11:36 μήκους 22.79 χλμ.
Ακολουθεί 30λεπτο Service, και μετά επαναλαμβανόμενες Ειδικές «Κλειδί ΙΙ» και «Θήβα ΙΙ» με το πρώτο αυτοκίνητο να τερματίζει στις 16:00 στην πόλη της Θήβας.
Τα συνολικά χλμ. του αγώνα είναι 89.25 χλμ.
Να σημειωθεί πως για τα πληρώματα που θα αγωνιστούν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων, στο Κύπελλο ράλι Ιστορικών αυτοκινήτων και στο Κύπελλο Legends, προσμετρούν μόνο οι 3 πρώτες Ειδικές Διαδρομές.
Από το σωματείο έχει ανακοινωθεί ότι δοκιμές επιτρέπονται μέχρι το Σάββατο 3 Ιουνίου στις 14:00, με ελεύθερο αριθμό περασμάτων.
Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην ενοχλούνται οι κάτοικοι της περιοχής.
Απαγορεύεται, με απόφαση της οργανωτικής επιτροπής του αγώνα, η οδήγηση κατά τη διάρκεια των δοκιμών στις Ειδικές Διαδρομές με ανάποδη φορά από αυτή του αγώνα.