Μπορεί να βρισκόμαστε πολύ μακριά από τις διάφορες εκδόσεις GTI, RS, και άλλων logo που υπογραμμίζουν σπορ εκδόσεις μοντέλων, αλλά όταν οδηγήσεις το νέο Clio R.S. Line δεν υπάρχει περίπτωση να μην ενθουσιαστείς.
Μπορεί να μην έχει καμία σχέση με 2λιτρα Clio RS, ή τα προηγούμενα Clio Williams, αλλά όταν οδηγείς ένα αυτοκίνητο με πολύ καλά ζυγισμένο πλαίσιο, πολύ καλή θέση οδήγησης, «σφιχτές» αναρτήσεις, ακριβές σύστημα διεύθυνσης και αποτελεσματικά φρένα (παρά το γεγονός ότι πίσω υπάρχουν ταμπούρα, αντί δίσκων), το οδηγείς ευχάριστα όλες τις ώρες .
Και αυτό το πακέτο το «συναντάς» στο 4κύλνδρο μοτέρ 1.3 λίτρων απόδοσης 130 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Αυτή η απόκριση στο γκάζι είναι που κερδίζει τον οδηγό, για ένα μηχανικό σύνολο που από τις χαμηλές στροφές δείχνει τη διάθεσή του ενώ τα paddles στο δερμάτινο τιμόνι με το logo R.S. σου δίνει τη δυνατότητα για αλλαγές στο τιμόνι.
Ο πίνακας οργάνων πολλαπλών ενδείξεων είναι 7 ιντσών, όπως και η κάθετα τοποθετημένη κεντρική οθόνη.
Τα καθίσματα ξεχωρίζουν που προσφέρουν πολύ καλή θέση οδήγησης, όμως αυτό το οποίο σου φτιάχνει τη διάθεση είναι ο ήχος μόλις ανοίξεις την πόρτα.
Στα 8.2 λίτρα/100 χλμ. ήταν η μικτή κατανάλωση που έδειξε το κομπιούτερ, ενώ σε ο,τι αφορά τις άλλες επιδόσεις, η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 200 χλμ./ώρα ενώ για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 9 δευτ. και 118 τα C02.
Σε «γεμίζει» οδηγικά το Clio R.S. Line σε μια εποχή όπου πυρπολείται καθημερινώς από την ηλεκτροκίνηση.
Τιμές από 21.600 ευρώ.