Η Porsche γιορτάζει φέτος την 75η επέτειό της, επομένως η χρονική συγκυρία προσφέρεται για τον εκσυγχρονισμό του διάσημου εμβλήματος της.
Για την ιστορία αξίζει να αναφέρουμε ότι η γερμανική εταιρεία των supercars υιοθέτησε το διαχρονικό της λογότυπο το μακρινό 1952. Ο Φέρι Πόρσε στις 27 Δεκεμβρίου του 1951 ζήτησε από το σχεδιαστή της Porsche, Franz Xaver Reimspieß, να δημιουργήσει ένα έμβλημα που θα αντικατοπτρίζει τις ρίζες της εταιρείας, την ποιότητα και το δυναμισμό των προϊόντων της.
Κεντρική ιδέα αποτέλεσε η σημαία της Στουτγάρδης, δηλαδή ένα μαύρο άλογο σηκωμένο στα δύο πόδια με κίτρινο φόντο σε σχήμα ασπίδας. Πλαισιώνεται από μαύρες και κόκκινες λωρίδες, αλλά και στυλιζαρισμένα κέρατα, τιμώντας το έμβλημα του κρατιδίου Βυρτεμβέργη-Χοεντσόλερν. Στο πάνω τμήμα αναγράφεται με κεφαλαία γράμματα το όνομα της Porsche.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Porsche φροντίζει για τον εκμοντερνισμό του εμβλήματος της, όμως πάντα προσπαθούσε να παραμένει αναγνωρίσιμο και πιστό στις ρίζες του, καθώς μιλάμε για ένα από τα πιο διάσημα εμπορικά σήματα στον κόσμο. Τροποποιήθηκε ελαφρώς το 1954, το 1963, το 1973, το 1994 και το 2008.
Η τελευταία του αναμόρφωση, παρότι εξακολουθεί να διακρίνεται για τις διακριτικές αλλαγές και θα πρέπει να είσαι φανατικός οπαδός της Porsche για να τις εντοπίσεις αμέσως με «γυμνό» μάτι, ολοκληρώθηκαν μετά από τρία ολόκληρα χρόνια μελέτης για την τελική προσαρμογή του σχεδίου. Οι σχεδιαστές από το τμήμα Style Porsche έδωσαν έμφαση και στην παραμικρή λεπτομέρεια, ενώ βρίσκονταν σε στενή συνεργασία με τους ειδικούς στο μάρκετινγκ.
Το ανανεωμένο λογότυπο της Porsche θα αρχίζει να τοποθετείται στα supercars της στα τέλη του τρέχοντος έτους. Οι βασικότερες επεμβάσεις εντοπίζονται στο βουρτσισμένο πολύτιμο μέταλλο, στην τρισδιάστατη κυψελοειδής δομή, στο πιο διακριτικό χρυσό χρώμα και στη διαφορετική στάση σώματος του αλόγου, το οποίο παραμένει σηκωμένο στα δυο πίσω πόδια του.
Πρόκληση για τους σχεδιαστές ήταν να ταιριάζουν με ακρίβεια τις 2D και 3D πτυχές του εμβλήματος, το οποίο δεν τοποθετείται μόνο στη φυσική του μορφή στο αμάξωμα και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Χρησιμοποιείται επίσης από το επικοινωνιακό κομμάτι μέχρι τα σημεία πώλησης.