Στον ιταλικό αγώνα του WRC στη Σαρδηνία, το 1ο σκέλος της Παρασκευής είναι το πιο δύσκολο.
Και σε αυτό το σκέλος, ο Οζιέ πήρε την πρωτοπορία του αγώνα, πριν καν ολοκληρωθεί,
Ο Γάλλος πήρε κεφάλι στη μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή του αγώνα, αυτή των 50 χλμ. και εκεί ο Οζιέ «μίλησε.
Ο Σεμπαστιέν Οζιέ λοιπόν κάνοντας μια εκπληκτική οδήγηση στη ειδική διαδρομή Monte Lerno – Sa Conchedda 50 περίπου χιλιομέτρων και ακούγοντας τον Λαντέ δεν άφησε περιθώριο.
WRC: Ο Οζιέ έδειξε τις ικανότητές του για μια ακόμα φορά
Η 4η Eιδική Διαδρομή ήταν το θέμα όλων πριν τον αγώνα. Η διάρκεια της απίστευτα μεγάλη και σίγουρα ήταν μια πρόκληση για τους οδηγούς του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι.
Ο Οζιέ όμως, όλοι ξέρουμε, πως έχει γεννηθεί για τα δύσκολα. Αυτό τουλάχιστον έχει δείξει κατά το παρελθόν…Είναι αυτά που πάντα αναδείκνυαν το τρομερό του ταλέντο και την ικανότητά του να κάνει διαφορές εκεί, που οι άλλοι είναι …..προσεκτικοί.
«Μου αρέσουν οι δυσκολίες, η πρόκληση, είναι πάντα μια ευκαιρία να κάνεις τη διαφορά» είπε ο τεράστιος Γάλλος οδηγός με τους 8 Παγκόσμιους Τίτλους.
Και έτσι αποδείχθηκε.
Αν και ο Λάπι, ο οποίος είχε τεθεί επικεφαλής με 4/10 διαφορά λίγο πριν την 4η Ειδική Διαδρομή, ήταν πιο γρήγορος από τον Oζιέ στα αρχικά στάδια της Ειδικής Διαδρομής.
Όμως ο οδηγός της Hyundai άρχισε να «χάνει» χρόνο (ή Οζιέ οδηγούσε πιο γρήγορα), καθώς προχωρούσε στην ειδική και κατέληξε αργότερος κατά 16,7 δευτερόλεπτα από τον Οζιέ για να πέσει 16,3 δευτερόλεπτα πίσω του στη γενική κατάταξη του αγώνα.
«Δεν είχα καθόλου πρόσφυση. Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα, οδηγούσα στο όριο, πολύ συχνά» είπε ο Λάπι. «Ναι…το τελείωμα δεν ήταν και τόσο ωραίο. Τα δύο πρώτα ήταν ωραία, αλλά αυτό ήταν άσχημο με το επίπεδο πρόσφυσης. Υποθέτω ότι είναι λίγο ολισθηρό για όλους, εκτός από τα Toyota».
Ο Λάπι τουλάχιστον έφτασε στο τέλος αλώβητος, αντίθετα με τον Σόρδο που είχε τη στιγμή του, όταν σε μια αριστερή το i20 Rally1 ανετράπη.
Παρ όλη την έξοδο ο Ισπανός κατάφερε να φέρει πίσω στον τερματισμό το i20του, χάνοντας συνολικά 3 λεπτά.
«Δεν υπήρχε πρόσφυση με τα σκληρά ελαστικά στον μπροστινό άξονα, ήταν μεγάλο λάθος να βάλουμε σκληρά ελαστικά μπροστά». Τόνισε ο Ισπανός
Παρόμοιο δράμα είχε και ο Κατσούτα. «Κλείδωσαν» τα φρένα στο Yaris Rally1, πέφτοντας σε ένα μεγάλο βράχο.
«Χτυπήσαμε έναν πολύ, πολύ μεγάλο βράχο και ευτυχώς επιβιώσαμε, αλλά προφανώς χάσαμε πολλά», είπε ο Kατσούτα, ο οποίος έπεσε από την τρίτη στην πέμπτη θέση στη γενική κατάταξη του αγώνα.
Ο Πιερ Λουί Λουμπέ από τρίτος, ήρθε το με πρόβλημα στο κιβώτιο του Puma Rally1, έχασε χρόνο και σκαρφάλωσε τρεις θέσεις ο Νεβίλ, έχοντας 4ο τον Έβανς, με Κατσούτα, Τάνακ και Ροβάνπερα που ήρθε αντιμέτωπος με ένα κοπάδι από αγελάδες με αποτέλεσμα να χάσει πολύ χρόνο, να ακολουθούν.
Απομένει μια ακόμα Ειδική Διαδρομή για να ολοκληρωθεί το πτρώτο σκέλος του ράλι Σαρδηνίας, και είναι η μεγάλη η «50άρα» για να δούμε πως θα τελειώσει η Παρασκευή 2 Ιουνίου στη Σαρδηνία.