Η Peugeot επιστρέφει στον αγώνα του αιώνα, που δεν είναι άλλος από τις 24 Ώρες του Λε Mαν.
Ο φετινός αγώνας είναι ξεχωριστός, καθώς γιορτάζονται τα 100 χρόνια του θρυλικού αγώνα αντοχής.
Η Peugeot συμμετέχει στον πιο σκληρό αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής (WEC), τις 24 Ώρες του Λε Μαν, μετά από 12 χρόνια, έχοντας ως στόχο τη νίκη.
Συμμετέχει με το πιο επαναστατικό πρωτότυπο του αγώνα από πλευράς σχεδιασμού, καθώς στις 24 Ώρες του Λε Μαν φέρει για πρώτη φορά τα νέα-έντονα -αεροδυναμικά βοηθήματα, ειδικά στο πίσω μέρος, ενώ το φτερό που διατρέχει όλο το μήκος του αυτοκινήτου εξακολουθεί να υπάρχει.
Στους προηγούμενους αγώνες το 9Χ8 δεν έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα, πέρασε όμως πολλές ώρες σε επιπλέον δοκιμές. Οι τεχνικοί ανέλυσαν όλα τα δεδομένα από τους προηγούμενους αγώνες και τώρα η ομάδα «κατεβαίνει» στον 24ωρο αγώνα με άλλες αξιώσεις.
Στο φετινό αγώνα συμμετέχει με το 9Χ8, ακολουθώντας τον δρόμο του εξηλεκτρισμού.
Peugeot: Με πολύ προχώ σχεδιασμό το 9Χ8
Δύο 9Χ8 συμμετέχουν στον αγώνας των 100 χρόνων φέροντας μια ειδική σχεδίαση από τον καλλιτέχνη J.Demsky, που κάνει αναφορές στο χατ-τρικ του 1993.
Τα 9Χ8 φέρουν τον αριθμό 93 και 94 και θα οδηγηθούν από τους Βερνιέ, Ντι Ρέστα, Γιένσεν, Ντιβάλ, Μίλερ, Μένεζ.
Η Peugeot έχει πλούσια ιστορία στις 24 Ώρες του Λε Μαν, με τρεις νίκες 1992, 1993 2009 με τα Peugeot 905 και 908 .
Η Peugeot έχει μεγάλη ιστορία στις 24 Ώρες του Λε Μαν
Η πρώτη συμμετοχή της Peugeot έγινε το 1926 με δύο μοντέλα, το type 1745, που όμως αποκλείσθηκαν από τους κανονισμούς της εποχής.
Το 1991 γράφει την πρώτη ιστορία στις 24 Ώρες του Λε Μαν. Το λευκό 905 με τον αριθμό 6 δεν αντικρίζει την καρό σημαία, αλλά ο Γιανίκ Νταλμάς στο τιμόνι «γράφει» ρεκόρ γύρου.
Το 1992 συμμετέχει με τρία αυτοκίνητα, με νικητές τους Νταλμάς, Γουόργουικ, Μπλαντέλ με το 905 με τον αριθμό 1. Το δεύτερο 905 με τον αριθμό 7 με τους Μπάλντι,Αλιό, Ζαμπούιγ, τερμάτισε στην 3η θέση, 7γύρους πίσω από τους νικητές.
Το 1993 η Peugeot με το 905 σημειώνει το 1-2-3 στο τερματισμό.
Για 14 χρόνια η γαλλική ομάδα απουσιάζει από τις 24 Ώρες του Λε Μαν.
Επιστρέφει το 2007 και με το 908 τερματίζει στη δεύτερη θέση με Λαμί,Σαραζέν,Μπουρνταί.
Το 2009 τρία 908 συμμετέχουν στον 24ώρο αγώνα.
Το 908 με τον αριθμό 9 ήταν από την αρχή μέχρι που εμφανίστηκε η καρό σημαία μπροστά με τους Σαραζέν, Μπουρνταί, Μοντανί.
Το 2010 είναι η χρονιά με τα περισσότερα Peugeot στις 24 Ώρες του Λε Μαν.
Τέσσερα δίνουν το παρόν αλλά και τα τέσσερα εγκαταλείπουν.
Το 2011 μπροστά από 249.500 θεατές, όπως κατέγραψε η οργάνωση από τον αριθμό των εισιτηρίων, το 908 με τον αριθμό 9 με τους Λαμί, Μπουρνταί, Παγκενό, τερματίζει στη δεύτερη θέση, με διαφορά 13’’854 από τους νικητές, που αποτελεί τη μικρότερη διαφορά στον τερματισμό.
Τα υπόλοιπα στον αγώνα του αιώνα, 10-11 Ιουνίου.