H Volkswagen ρίχνει τίτλους τέλους στο Arteon, το οποίο θα σταματήσει να υφίσταται στη γκάμα της.
Για την ιστορία να θυμίσουμε ότι το Arteon έκανε πρεμιέρα το 2017, ενώ δέχτηκε μια ανανέωση το 2020. Η παραγωγή του πραγματοποιούνταν σε Γερμανία, Κίνα και Μαλαισία, ενώ προσφέρονταν με πεντάθυρο liftback ή estate αμάξωμα, βασιζόμενο στην πλατφόρμα MQB.
Για ποιο λόγο όμως η Volkswagen αποφάσισε να εξαφανίσει από το «χάρτη» της το Arteon; Οι λόγοι είναι οικονομικοί, καθώς ο γερμανικός κολοσσός έχει θέσει στόχο να αυξήσει τα έσοδα των πωλήσεων κατά +6,5% και να βελτιώσει τα κέρδη στα 10 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2026.
Το εν λόγω πρόγραμμα ονομάζεται “Accelerate Forward | Road to 6.5” και αποτελεί νούμερο ένα προτεραιότητα για ολόκληρο το Διοικητικό Συμβούλιο. Για τη εφαρμογή του απαιτείται περικοπή μοντέλων με χαμηλές πωλήσεις, όπως το Arteon, και έμφαση σε εμπορικότερα.
Παράλληλα το πρόγραμμα αυτό θα επιτρέψει στη Volkswagen να διασφαλίσει θέσεις εργασίας, να χρηματοδοτήσει με δικούς της πόρους επενδύσεις για νέα μοντέλα και τεχνολογίες, να εκσυγχρονίσει τα εργοστάσια της και να εκπαιδεύσει το προσωπικό της.
Η εξοικονόμηση πόρων θα αναζητηθεί από τη διοίκηση, από το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης, το κόστος υλικών, την κατασκευή και τη γκάμα οχημάτων της. Σημειώνεται ακόμα ότι θα μειωθούν οι επιλογές διαμόρφωσης των μοντέλων, καθώς για παράδειγμα, το νέο ηλεκτρικό ID.7 θα έχει 99% λιγότερες επιλογές σε σύγκριση με το Golf έβδομης γενιάς.
Το πρόγραμμα “Accelerate Forward | Road to 6.5” θα διευθύνεται από ένα Γραφείο Διαχείρισης Έργων που βρίσκεται στη διαδικασία σύστασης και θα αποτρέψει τη μείωση των μισθών και απολύσεις. Όλα τα μέτρα που σχεδιάζει να εφαρμόσει, ως μέρος του συγκεκριμένου προγράμματος, θα ανακοινωθούν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και αναμένεται να τεθούν σε πλήρη εξέλιξη τον Οκτώβριο.