Οι φίλοι του αυτοκινήτου έχουν την τιμητική τους στο πλαίσιο της έκθεσης MiMo, Milano-Monza, που διεξάγεται στην καρδιά του Μιλάνο.
Εκεί στην ανοικτή έκθεση, MiMo, το κάθε brand είχε στήσει μια πλατφόρμα για κάθε ένα από τα αυτοκίνητα που εκθέτει, μαζί με ένα σταντ για πληροφορίες, χωρίς σκηνές και κατασκευές πολλών χιλιάδων ευρώ.
MiMο:Άμεση πρόσβαση δηλαδή του κοινού στα εκθέματα
Και καθώς συμμετέχουν η έκθεση πέρα από τους χώρους γύρω από το Duomo, το σύμβολο του Μιλάνο, αυτοκίνητα εκτίθενται και στους πέριξ δρόμους.
Είναι μια 4ήμερη γιορτή του αυτοκινήτου, 16-19 Ιουνίου, που οι Ιταλοί γνωρίζουν πολύ καλά τον τρόπο για το πως θα σημειώσει επιτυχία.
Όταν έχει τέτοιο παρελθόν στην αυτοκινητοβιομηχανία ως χώρα, αρκεί να θυμίσουμε ότι τρία από τα πιο γνωστά brands είναι Ιταλικά, Ferrari, Maserati, Lamborghini, επόμενο είναι να αντιμετωπίζεται διαφορετικά από τους φίλους του αυτοκινήτου.
Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα και για test-drive σε μια σειρά από καθημερινά αυτοκίνητα, με θερμικούς κινητήρες, ή μοντέλα plug-in, και αμιγώς ηλεκτρικά.
Όμως οι ρυθμοί ανέβηκαν στο Ναό της ταχύτητας, στην πίστα της Μόντσα.
Εκεί οι θεατές «χάθηκαν» ανάμεσα στους χιλιάδες ίππους από Ferrari, Αston Martin, Lamborghini, Maserati, McLaren, Pagani, Lotus, Porsche, Apollo, De Tomaso, Frangivento, που έκαναν την καθιερωμένη παρέλαση στη θρυλική πίστα.
Μόνο εύκολο δεν είναι να συγκεντρώσεις όλα αυτά τα πανάκριβα supercars και να τα δεις να γυρίζουν σε μια από τις πιο θρυλικές πίστες του κόσμου, τη Μόντσα, να ακούς τη «συμφωνία» από τους εκατοντάδες κυλίνδρους να βρυχώνται στην πίστα, να έχεις και τη δυνατότητα να φωτογραφηθείς μαζί τους, πως να μην δώσει το κοινό το «παρών», όταν μάλιστα η προσέλευση είναι δωρεάν.