H Volkswagen ακολουθεί πιστά τη μόδα των SUV διαθέτοντας σήμερα μια πληρέστατη γκάμα.
Ταυτόχρονα όμως ικανοποιεί και το πιο παραδοσιακό της κοινό που έχει λατρέψει σαν Θεό, εδώ και πολλά χρόνια, το Golf. Πώς θα σας φαίνονταν όμως η ιδέα το δημοφιλές μικρομεσαίο γερμανικό μοντέλο να αποκτούσε off-road ικανότητες;
Ο βελτιωτικός οίκος Delta 4×4 πάντως όχι μόνο πίστεψε στην ιδέα αυτή, αλλά την έκανε πράξη. Για την ακρίβεια την υλοποίησε, αλλά όχι στην πραγματικότητα, καθώς το Golf μεταλλάχτηκε σε SUV, προς το παρόν τουλάχιστον, μόνο στο ψηφιακό κόσμο.
Ως βάση χρησιμοποιήθηκε το ισχυρότερο Golf R, ο δίλιτρος turbo TSI βενζινοκινητήρας του οποίου αποδίδει από 319 έως 333 ίππους. Σαφέστατα σημαντικό πλεονέκτημα του Golf R για το σκοπό αυτό αποτέλεσε το σύστημα τετρακίνησης 4Motion. Όμως για να μπορέσει να αφήσει με αυτοπεποίθηση πίσω του την άσφαλτο το Golf αύξησε την απόσταση του από το έδαφος κατά 80 χλστ., ενώ πατάει σε νέους τροχούς 18 ιντσών, οι οποίοι ντύνονται με ελαστικά παντός εδάφους.
Απέκτησε επίσης μεταλλική σχάρα οροφής για την μεταφορά της απαραίτητης ρεζέρβας και διαφόρων εργαλείων που μπορεί να φανούν χρήσιμα στην άσφαλτο, ενώ στο μπροστινό της τμήμα ενσωματώνει μια διπλή Led μπάρα. Για καλύτερη ορατότητα στα βουνά τα βράδια το πιο περιπετειώδες Golf εξοπλίζεται με πέντε επιπλέον Led στρογγυλά φώτα στο χείλος του εμπρός καπό.
Όπως προαναφέραμε, το ξεχωριστό αυτό Golf, είναι απλά ένα project της Delta 4×4, όμως η ίδια δεν αποκλείει το σενάριο να το υλοποιήσει αν υπάρξει το απαραίτητο ενδιαφέρον. Μάλιστα δηλώνει ότι θα μπορούσε να κατασκευάσει 25 αντίτυπα με το κόστος της μετατροπής να φτάνει περίπου τα 35.000 ευρώ, ενώ θα χρειάζονταν 6-9 μήνες εργασιών.
Δυνητικός πρόγονος του θα μπορούσε να θεωρηθεί στην περίπτωση αυτή το Golf Montana, το οποίο παρουσίασε σε πρωτότυπη μορφή το 1989 λοιπόν στο Σαλόνι της Γενεύης. Διέθετε σύστημα τετρακίνησης και ανάρτηση που αύξανε την απόσταση από το έδαφος. Η Volkswagen δεν σκόπευε να to βάλει στη γραμμή παραγωγής, ωστόσο η απρόσμενα μεγάλη ζήτηση που καταγράφηκε την έκανε να αλλάξει γνώμη.
Έτσι γεννήθηκε το 1990 το Golf Country, το οποίο διέθετε μαύρο πλαστικό προστατευτικό πλαστικό περιμετρικά του αμαξώματος, απόσταση από το έδαφος άνω των 178 χλστ. και ποδιές εμπρός-πίσω. Βασίζονταν στο τετρακίνητο Golf Syncro, ενώ σύμφωνα με τη Volkswagen τοποθετούνταν πάνω του συνολικά 438 νέα εξαρτήματα. Η παραγωγή του Golf Country κράτησε δυο χρόνια, από το 1990 μέχρι το 1991, ενώ συνολικά κατασκευάστηκαν 7.735 αντίτυπα του.