Η Toyota δημιούργησε μια νέα συλλεκτική έκδοση της GR Supra, αντλώντας έμπνευση από τη μακρά ιστορία του εμβληματικού της μοντέλου.
Συγκεκριμένα η ιαπωνική εταιρεία με την εν λόγω νέα έκδοση αντλεί έμπνευση από την τέταρτη γενιά A80 Supra (MkIV), η οποία έκανε πρεμιέρα το 1993. Αξίζει να αναφέρουμε ότι εκείνη την εποχή συγκρίνονταν μέχρι με Ferrari Testarossa και Porsche 911 Turbo!
Τροφοδοτούνταν από εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 3.0 λίτρων απόδοσης 220 ίππων, αλλά και από εξακύλινδρο twin-turbo, επίσης 3.0 λίτρων, με ισχύ 280 ίππους. Αμφότεροι συνεργάζονταν με αυτόματο ή μηχανικό κιβώτιο, το οποίο ήταν το πρώτο 6 σχέσεων της Toyota.
Παράλληλα ήταν το πρώτο όχημα της Toyota που διέθετε στο στάνταρ εξοπλισμό του αερόσακο οδηγού και συνοδηγού. Είχε τη σχεδιαστική υπογραφή του Kunihiro Uchida, ο οποίος την περιέγραφε σαν ένα άγριο ζώο που αγωνίζεται σε χωράφι, ενώ ξεχώριζε με τη μεγάλη πίσω αεροτομή, το αεροδυναμικό προφίλ, το μακρύ εμπρός καπό και τη νέα σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων. Διακρίνονταν ακόμα για την προηγμένη ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση που προσάρμοζε το ύψος και την ακαμψία του οχήματος.
Επιστρέφουμε τώρα στη νέα GR Supra 45th Anniversary, η οποία θα διατεθεί αποκλειστικά στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού σε μόλις 900 αντίτυπα, εκ των οποίων τα 450 θα έχουν βαφτεί με τη λευκή απόχρωση “Absolute Zero” και τα υπόλοιπα με τη σκούρα πορτοκαλί “Mikan Blast”.
Σε κάθε περίπτωση θα πατάει σε ματ μαύρες ζάντες 19 ιντσών, πίσω από τις οποίες διακρίνεται το λογότυπο GR στις δαγκάνες των φρένων. Παρατηρήστε ακόμα το όνομα Supra στη μαύρη λωρίδα, χαμηλά στο εμπρός φτερό και τη μαύρη χειροκίνητα ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή. H νέα GR Supra 45th Anniversary τροφοδοτείται από εξακύλινδρο κινητήρα 3.0 λίτρων, ο οποίος συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο 8 σχέσεων.