Υπάρχει περίπτωση σε καθημερινή βάση να μην υπάρχει κάτι που να αφορά την Tesla;
Όπως δείχνουν τα γεγονότα φυσικά και όχι.
Στο επίκεντρο λοιπόν ξανά η Tesla ύστερα από το ατύχημα το οποίο συνέβη στις Ηνωμένες Πολιτείες, το οποίο υπογράμμισε ορισμένες δομικές αδυναμίες του Tesla Model Υ σε ο,τι αφορά το πίσω μέρος και τα καθίσματα.
Το μοντέλο Tesla Model Y, το τελευταίο μοντέλο Tesla που κυκλοφόρησε στην αγορά, χτυπήθηκε στο πίσω μέρος το οποίο έχει συντριφτεί, ενώ το κάθισμα του συνοδηγού υποχώρησε.
Στα αυτοκίνητα τα καθίσματα πρέπει να είναι σε σταθερή βάση η πλάτη με την έδρα ώστε σε περίπτωση σύγκρουσης να μην υποχωρούν, καθιστώντας την προστασία που προσφέρει η ζώνη ασφαλείας λιγότερο αποτελεσματική.
Αυτό ακριβώς συνέβη στο Tesla Model Y με τον επικεφαλής του ανεξάρτητου οργανισμού για θέματα ασφαλείας, The Center for Auto Safety με έδρα την Ουάσιγκτον, Τζέισον Λεβίν να σχολιάζει λέγοντας ότι «η Tesla, ένας κατασκευαστής στην πρώτη γραμμή της τεχνολογίας, χρησιμοποιεί καθίσματα με πλάτη που είναι τόσο ασφαλή όσο οι καρέκλες οι οποίες χρησιμοποιούμε στους κήπους».
Στη συνέχεια ο Λεβίν κατηγόρησε τον οργανισμό “NHTSA”, “National Highway Traffic Safety Administration” ότι όπως και το Euro NCAP, που ασχολείται με την αναγνώριση νέων αυτοκινήτων σχετικά με την ασφάλεια, έτσι και ο “NHTSA” θα πρέπει να γίνει αναθεώρηση στα πρότυπα ασφάλειας.
Oι φωτογραφίες είναι από το ατύχημα με το crossover Tesla Model Y.