Το δεύτερο σκέλος του ράλι Φθιώτιδος περιλάμβανε χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές (2 επαναλαμβανόμενες) και ήταν ο τρίτος και προτελευταίος γύρο του πανελληνίου πρωταθλήματος ράλι.
Ναι πολύ σωστά καταλάβατε, μόνο τέσσερις αγώνες συμπεριλαμβάνονται στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι.
Βέβαια οι μόνοι που δεν φταίνε είναι τα πληρώματα, αλλά τέσσερις αγώνες;
Επιλογές που μειώνουν πάρα πολύ τον τίτλο του πρωταθλητή.
Βέβαια από μια ΟΜΑΕ, που δε πρέπει να ξεχνάμε ότι πέρσι δίχασε τους αγωνιζόμενους, με απεργίες από τους αγώνες, με το 2022 να είναι η χειρότερη χρονιά από καταβολής του ελληνικού motorsport.
Στους αγώνες πρέπει να έχεις όραμα, να διαβάζεις, να μαθαίνεις και να ακολουθείς επιτυχημένες συνταγές.
Αλλά το έχουμε πει. Η ΟΜΑΕ πρώτα σκέφτεται τα σωματεία, γιατί τα σωματεία ψηφίζουν για το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, και μετά τους αγωνιζόμενους.
Επιστροφή όμως στο ράλι Φθιώτιδος που ήταν ένας μονόλογος των Τσουλόφτα-Ηλία, οι οποίοι με το VW Polo R5, σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο και στις τέσσερις χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές.
Ανέβηκαν στο πρώτο σκαλί του βάθρου και μαζί με τη νίκη τους στο ράλι Φθιώτιδος, κατέκτησαν για δεύτερη φετινή χρονιά το πρωτάθλημα Ελλάδας.
Στη δεύτεροι θέση και σταθεροί σε όλον τον αγώνα, καθώς σημείωσαν τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο και στις τέσσερις Ειδικές Διαδρομές, οι Κεχαγιάς-Κουζιώνης με το προσεγμένο Skoda Fabia Evo Rally2.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου οι Κύρκος-Πολυζώης (Mitsubishi Evo IX) που εκμεταλλεύθηκαν το κλατάρισμα του επανεμφανιζόμενου Φιλιππίδη που με συνοδηγό τον Nτριού διατηρούσαν την 3η θέση με το Skoda Fabia Evo Rally2.
Ένα κλατάρισμα όμως στην 3η από τις 4 Ειδικές Διαδρομές τους έριξαν πολύ πίσω στη γενική κατάταξη, για να τερματίσουν τελικά στην 10η θέση.
Ήταν η επίδοση του αγώνα, αν σκεφτούμε πόσα χρόνια είχε να εμφανιστεί σε αγώνες ο Φιλιππίδης.
Οι Κύρκος-Πολυζώης με τον τερματισμό αυτό, κατέκτησαν το πρωτάθλημα της κατηγορίας Ν.
Στην 4η και 5η θέση τερμάτισαν τα δύο πρώτα πληρώματα της κατηγορίας F2, όπου πραγματικά έδωσαν σκληρές μάχες .
Ράλι Φθιώτιδος: Μεγάλες μάχες στην F2
Η διαφορά του ενός δευτ. στον τερματισμό μεταξύ των νικητών της κατηγορίας Χατζημάρκου-Τσαούσογλου (Peugeot 208 Rally4) και των δεύτερων Καρανικόλας-Κακαβά (Ford Fiesta Rally4), τα «λέει» όλα.
Τρίτοι στην F2 οι Παντελή- Κούγιας (Peugeot 208 R2).
Στην 6η θέση της γενικής κατάταξης οι Μπαντούνας-Παναγιωτούνης (Mitsubishi VI) oι οποίοι έχασαν χρόνο από κλατάρισμα στη 2η Ειδική Διαδρομή, μια θέση πιο κάτω οι Ξανθάκος-Καραθανάσης στην πρώτη τους εμφάνιση με το Skoda Fabia R5, ενώ στην 8η θέση τερμάτισε το πλήρωμα από τη Βουλγαρία Ανγκέλοφ-Γκάτζχιεβ με Skoda Fabia Evo Rally2.
Μία θέση πιο κάτω οι Ισμαήλος-Σούκουλης (Mitsubishi Evo IX) δεύτεροι ομάδας Ν με τρίτους τους Θεοχαρόπουλος-Κότσαλη με ίδιο αυτοκίνητο.
Πρώτη εμφάνιση με τερματισμό για τον νεαρό Βιγκόπουλο με τον Ζακχαίο με Ford Fiesta Rally2.
Aπό τα πληρώματα που εγκατέλειψαν, να σημειώσουμε τους Χαλκιά-Κομνό με το πανέμορφο και πρωτοεμφανιζόμενο Renault Clio Rally3, ένα κλαταρισμένο ελαστικό αλλά κυρίως η αδιαθεσία του οδηγού ήταν οι αιτίες.
Από ρεύμα στο Skoda Fabia R5 εγκατέλειψε ο πρωτοεμφανιζόμενος «Flandy» με τον Στεφανή πριν την 3η Ειδική Διαδρομή.
Από κλαταρισμένο ελαστικό οι Τζέμος-Σαίνης(Mitsubishi Evo IX) και από ημιαξόνιο στο Ford Escort MKII οι Αντωνίου-Μακάριος.
Ο αγώνας διοργανώθηκε από το σωματείο της Λαμίας.
4ος και τελευταίος γύρος του πρωταθλήματος, το ράλι Φθινοπώρου 30 Σεπτεμβρίου-1 Οκτωβρίου.