Η Peugeot θέλοντας να δώσει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στην εμπορική επιτυχία του 208, προχώρησε στην ανανέωσή του.
Υπενθυμίζουμε ότι η υφιστάμενη γενιά του μικρού γαλλικού μοντέλου λανσαρίστηκε τέλη του 2019, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο έχει σημειώσει συνολικά σχεδόν 1 εκατομμύριο πωλήσεις, εντός τριών ετών. Αξίζει ακόμα να αναφέρουμε ότι το 2021 και το 2022 ήταν το εμπορικότερο μοντέλο στην Ευρώπη και στην ιδιαίτερη πατρίδα του, ανεξαρτήτως μάλιστα κατηγορίας.
Σίγουρα το 208 δε δείχνει γερασμένο, όμως ένα φρεσκάρισμα πάντα τονώνει. Παρατηρήστε τα στάνταρ νέα κάθετα τοποθετημένα Led φώτα ημέρας που αποτελούνται από τρεις στενόμακρες λωρίδες. Στην έκδοση GT επεκτείνονται περαιτέρω στους full Led προβολείς που έχουν επίσης ενημερωθεί.
Στα πίσω Led φώτα έχουν παράλληλη διάταξη οι Led «νυχιές» του λιονταριού. Η παλέτα για το αμάξωμα του ανανεωμένου 208 περιλαμβάνει συνολικά επτά αποχρώσεις, ενώ αντίθεση θα σχηματίζουν τα μαύρα γυαλιστερά καλύμματα των πλευρικών καθρεπτών. Η έκδοση GT ξεχωρίζει με μαύρους θόλους τροχών και με προαιρετική μαύρη οροφή. Το ανανεωμένο 208 πατάει σε ζάντες νέας σχεδίασης 16 ή 17 ιντσών, φέρει το νέο λογότυπο της Peugeot και η γραμματοσειρά στο όνομά του άλλαξε.
Στα εντός του ανανεωμένου Peugeot 208
Στο εσωτερικό ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 10 ιντσών θα είναι στάνταρ στις εκδόσεις Allure και GT, ενώ αμετακίνητη θα είναι η κεντρική οθόνη αφής επίσης 10 ιντσών, η οποία υποστηρίζει ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto για smartphones. Υπάρχουν νέα υφάσματα καθισμάτων, διαφορετικός επιλογέας για το μηχανικό κιβώτιο, κάμερες στάθμευσης υψηλής ευκρίνειας εμπρός-πίσω και μέχρι τρεις θύρες USB-C.
Πάμε τώρα να δούμε τη γκάμα κινητήρων του ανανεωμένου 208, στην οποία πλέον υπάρχουν και δυο ήπιες υβριδικές εκδόσεις 48V. Αμφότερες συνδυάζονται με βενζινοκινητήρα PureTech, απόδοσης 100 ή 136 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6 έξι σχέσεων, στο οποίο ενσωματώνεται ηλεκτρικό μοτέρ.
Σύμφωνα με την Peugeot το 208 Hybrid επιτυγχάνει μέχρι και 15% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, καθώς εντός της πόλης λειτουργεί σε ποσοστό 50% με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας. Χωρίς εξηλεκτρισμό διατίθεται ο τρικύλινδρος 1.2 PureTech βενζινοκινητήρας, με 75 ίππους και μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων ή με 100 ίππους και 6αρι μηχανικό κιβώτιο.
Αναβαθμισμένη έρχεται και η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του 208. Πλέον το e-208 χρησιμοποιεί ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων και μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 51 kWh, η οποία με μια πλήρη φόρτιση υπόσχεται αυτονομία 400 χλμ. (μέτρηση WLTP). Στάνταρ είναι ο ενσωματωμένος φορτιστής 7.4 kW και προαιρετικός των 11 kW, ενώ από ταχυφορτιστή η μπαταρία φτάνει από 20%-80% σε λιγότερα από 25 λεπτά.
H ασφάλεια δεν έχει δεύτερο αλλά πρωταγωνιστικό ρόλο στο ανανεωμένο 208, καθώς προσφέρει στάνταρ adaptive cruise control, αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση εξόδου από τη λωρίδα κυκλοφορίας, ενημέρωση οδηγού όταν αποσπάται η προσοχή του και έλεγχο «νεκρής» γωνίας.