Αυτό είναι το Pocco, αυτοκινητάκι για τον αστικό ιστό που κινείται αποκλειστικά με ρεύμα. Η μικροκινητικότητα μας καλημερίζει.
Βέβαια μας είχε «πει» καλημέρα και η Citroen πριν από μερικούς μήνες με το Ami.
Ας τα βάλουμε όμως σε μία τάξη,
Η ηλεκτροκίνηση έβαλε στο λεξιλόγιο μας και την έννοια της μικροκινητικότητας, ποικιλοτρόπως. Μικρά, ελαφρά ηλεκτρικά τροχοφόρα κάθε είδους, από πατίνια και ποδήλατα μέχρι… μονόκυκλα και microcars, άρχισαν να πλημμυρίζουν τους δρόμους, τραβώντας τα βλέμματα και δημιουργώντας απορίες.
Pocco: Ο φίλος του αστικού ιστού
Εξ΄αυτών, τα microcars (ελληνιστί μικροαυτοκίνητα) είναι ό,τι κοντινότερο σε ένα τυπικό επιβατικό, αλλά προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία, ενίοτε χωρίς να στερούν από τον χρήστη τους …διαθέσιμους χώρους.
Τρανό παράδειγμα το νέο Ecocar Pocco, που βλέπετε στις φωτογραφίες
Το Pocco, στο πανέμορφο γαλάζιο χρώμα που ταιριάζει στα κέντρα των πόλεων (διαθέσιμο και σε γκρι, κόκκινο, λευκό και ροζ), έχει ελκυστική σχεδίαση και δεν «ξενίζει» από όποια γωνία κι αν το κοιτάξετε.
Αν δεν δείτε την πίσω πινακίδα δικύκλου το πιθανότερο είναι ότι δεν θα καταλάβετε αν πρόκειται για microcar ή κάποιο πολύ μικρό διθέσιο όχημα.
Στο εμπρός μέρος οι «σχισμές» που λειτουργούν ως φώτα ημέρας και φλας δίνουν τη δική τους νότα, ενώ ξεχωρίζει και το καπάκι της θύρας φόρτισης, κεντρικά, κάτω από τη «μάσκα».
Οι ζάντες αλουμινίου των 14 ιντσών είναι καλαίσθητες και σε μαύρο χρώμα, όπως και οι πλαϊνοί καθρέπτες, κάνουν μια όμορφη αντίθεση με το υπόλοιπό όχημα.
Στο εσωτερικό, κυριαρχεί το χρώμα, Πολύ χρώμα που στην περίπτωση είναι το κόκκινο.
Η καμπίνα είναι για δύο άτομα, με υφασμάτινα καθίσματα, δερμάτινη επένδυση στις πόρτες και στο ταμπλό αλλά και εξ’ίσου ενδιαφέρουσες «γραμμές».
Διάκτινο τιμόνι ενώ ο κεντρικός πίνακας οργάνων είναι έγχρωμος, και παρέχει μπόλικη πληροφόρηση. Το μεγαλύτερο ατού του Pocco, όμως, είναι ο αποθηκευτικός χώρος των 790 (!) λίτρων, εξαιρετικά υψηλός για την κατηγορία των microcars και υπερ-αρκετός για κάθε σας ανάγκη.
Οι θέσεις είναι δύο, έτσι…
Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, προσφέροντας την απαραίτητη απόσβεση κραδασμών, όσο γίνεται σταθερότητα στο δρόμο κατά τις αλλαγές κατεύθυνσης και τους ελιγμούς. Το τιμόνι είναι ελαφρύ, κάτι που θα το αγαπήσει το ωραίο φύλο από τη θέση του οδηγού. .
Το Pocco παρκάρει παντού
Σε εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος 2,950/1,490/1.515 χλστ. με μεταξόνιο 1.950 χλστ. χωράει παντού, σταθμεύει άνετα με την κάμερα οπισθοπορείας και κάνει τις αναστροφές «παιχνιδάκι», με κύκλο στροφής κάτω από 5μ!
Τα υδραυλικά φρένα με ABS και EBD ακινητοποιούν άμεσα το Pocco, ενώ από πλευράς ανέσεων και βοηθημάτων, έχουμε επίσης ισχυρή ψύξη (αιρ-κοντίσιον) και θέρμανση της καμπίνας, με μικρή επίπτωση στην αυτονομία.
Το Ecocar Pocco αποδίδει 27 ίππους και ως αμιγώς επιταχύνει σβέλτα στην πόλη, αλλά εκτός αυτής φθάνοντας τα 90 χλμ./ώρα ως μέγιστη ταχύτητα.
Η μπαταρία των 9,2 KWh του προσφέρει αυτονομία περίπου 110-120 χλμ. σε ρεαλιστικές συνθήκες χρήσης, αλλά με… ελαφρύ δεξί πόδι και χρήση του Eco mode, αυτή μπορεί να αυξηθεί κατά πολύ! Όταν έρθει η ώρα της φόρτισης, ο παρεχόμενος αντάπτορας επιτρέπει τη σύνδεση με απλή πρίζα schuko και σε 6 ώρες περίπου θα είστε έτοιμοι να ξεχυθείτε στους δρόμους για τριψήφιο αριθμό χιλιομέτρων.
Όλα αυτά με ένα κόστος χρήσης περί τα 2 ευρώ ανά 100 χλμ., μικρότερο και από ενός… παπιού! Pocco λοιπόν, τετράτροχο για ήπιες μετακινήσεις εντός πόλης, με όλες τις απαιτούμενες ανέσεις και άπλετο χώρο, αλλά και λιλιπούτειο «αποτύπωμα» ώστε να χωράει παντού.
Η μικροκινητικότητα είναι εδώ για να μείνει και χάρη σε αυτήν, έχουμε πλέον στη διάθεσή μας και τα microcars που συνεχώς αυξάνουν την παρουσία τους στην ελληνική αγορά!
H τιμή του Pocco ανέρχεται στα 16.610 ευρώ, με έκπτωση 3.000 ευρώ μέσω του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά”.