Μέχρι το 2025 η PSA θα έχει αλλάξει τα δάπεδα που χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα ανήκουν στη μεσαία και μεγάλη κατηγορία.
Η νέα πλατφόρμα θα φέρει την ονομασία eVMP “Electric Vehicle Modular Platform” και προορίζονται για μοντέλα με μπαταρίες χωρητικότητας 60 έως 100 kWh, προσφέροντας αυτονομία από 400 έως 650 χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, και φυσικά ανάλογα με τη σιλουέτα του μοντέλου.
Πάνω σε αυτήν την πλατφόρμα θ «χτισθούν» από sedan και hatchback έως SUV μοντέλα.
Σε αυτήν την πλατφόρμα θα δούμε τα νέα μοντέλα των Citroen, Peugeot, Opel, DS Automobiles και ίσως κάποια Fiat ή Alfa Romeo μέσω του ομίλου Stellantis που πρόκυψε από το «γάμο» μεταξύ PSA και FCA.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα πρώτα «δείγματα» πάνω στη νέα πλατφόρμα eVMP αναμένονται το 2023.
Αυτή είναι μια κίνηση της PSA που έχει σαν στόχο να «ρίξει» στην αγορά όσον το δυνατόν περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα, ώστε να γίνει ένας από τους βασικούς παίχτες στον κύκλο της ηλεκτροκίνησης, με βασικό κομμάτι στο παζλ την αγορά της Κίνας.