Το WRC στην Εσθονία ξεκίνησε και όπως αναμενόταν οι Τάνακ-Γιαρβόεγια κυριολεκτικά πετούν μετά την ατυχία τους.
Έχουν διεξαχθεί ήδη τρεις Ειδικές Διαδρομές και το πλήρωμα με το Ford Puma Rally1 της M-Sport, κυριολεκτικά «πετάει» έχοντας γράψει τους ταχύτερους χρόνους και στις τρεις Ειδικές Διαδρομές.
Όμως βρίσκεται πολύ πίσω στη γενική κατάταξη, καθώς στο shakedown της Πέμπτης 20 Ιουλίου το αυτοκίνητο μετά το πρώτο πέρασμα παρουσίασε πρόβλημα με το μοτέρ.
Αποτέλεσμα οι μηχανικοί της M-Sport να αντικαταστήσουν τον κινητήρα, αλλά όπως προβλέπεται από τον κανονισμό, το πλήρωμα χρεώθηκε με 5 λεπτά ποινή.
Έτσι οι Τάνακ-Γιαρβόεγια δεν έχουν να κάνουν τίποτα άλλο από το να οδηγήσουν πέρα από τα όρια τους, μπροστά από τους ενθουσιώδεις συμπατριώτες τους.
Το πλήρωμα της M-Sport με τους χρόνους που «γράφει» σίγουρα θα ανέβουν θέσεις στη γενική κατάταξη.
WRC: Σαν τον άνεμο οδηγεί ο Τάνακ, αλλά…
Πόσο κοντά όμως για να διεκδικήσουν μια θέση στο βάθρο, καθώς το πλήρωμα από την Εσθονία ήταν ένα από τα φαβορί, αλλά το μοτέρ του Puma Rally1 είχε αντίθετη γνώμη.
Βέβαια ο αγώνας έχει πάρα πολύ και μακρύ δρόμο και όλα μπορούν να ανατραπούν.
Με την καρό σημαία ο αγώνας τερματίζει.
Καθώς στους αγώνες όπως είναι γνωστά όλα τελειώνουν με το που θα αντικρίσεις την καρό σημαία.
Μέχρι τότε όλα είναι «ανοικτά» και η M-Sport θέλει να επιστρέψει στις νίκες μετά το χιονισμένο ράλι Σουηδίας.
Στη γλώσσα των αριθμών μετά τις τρεις Ειδικές Διαδρομές οι Νεβίλ-Γουάιτάγκε με Hyundai i20 Rally1 οδηγούν την κατάταξη, με δεύτερους τους Ροβάνπερα-Χάλτουνεν (Toyota Yaris Rally1) με διαφορά 3,9 δευτ. και τρίτους τους Εβανς-Μάρτιν (Toyota Yaris Rally1) στα 7,9 δευτ.
Μάχη γίνεται στο WRC2 όπου προηγούνται οι Σόλμπεργκ-Έντμοντσον (8οι γενικής) κατά 9 δευτ. των Μίκελσεν-Έρικσεν και 11’’8 των Γκρίνσμιθ-Άντερσον, όλοι με Skoda Fabia RS Rally2.
Για την ιστορία ο Τάνακ μετά τις τρεις Ειδικές Διαδρομές βρίσκεται 34ος.
Για την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους της Παρασκευής απομένουν άλλες 5 Ειδικές Διαδρομές.