Ο επικεφαλής της McLaren, Αντρέα Στέλα, αποκάλυψε πως στη νέα αεροσήραγγα της ομάδας θα μπει μόνο το μονοθέσιο της επόμενης σεζόν της Formula 1.
Η McLaren έχει κάνει τεράστια βήματα προόδου τις τελευταίες εβδομάδες πριν από την καλοκαιρινή διακοπή. Παρόλο που κανένας από τους δύο πιλότους της δεν τερμάτισε και στο Grand Prix του Βελγίου στο βάθρο (αν και ο Oscar Piastri πήρε τη δεύτερη θέση στο Sprint), η πρόοδος που σημειώθηκε σε σύγκριση με την αρχή της σεζόν είναι κάτι παραπάνω από εμφανής.
Για χρόνια, η McLaren χρησιμοποιούσε την αεροδυναμική σήραγγα της Toyota, η οποία βρίσκεται στην Κολωνία της Γερμανίας. Πρόσφατα, έφτιαξε τη δική της αεροσήραγγα στο Γουόκινγκ της Αγγλίας, εκεί όπου εδρεύει, κιόλας. Αμέσως μετά το Γκραν Πρι του Βελγίου, ο επικεφαλής της ομάδας της McLaren, Αντρέα Στέλα, μίλησε για την έναρξη της λειτουργίας της.
«Το σχέδιο είναι να ξεκινήσουμε την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου, με το νέο μονοθέσιο στην αεροδυναμική σήραγγα. Ναι, την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου θα είναι, λίγο – πολύ. Το λέω εδώ και καιρό» είπε.
Wet track? Only one way to leave the garage! 🏄♂️ pic.twitter.com/MfZuda51Dq
— McLaren (@McLarenF1) August 3, 2023
Για τη McLaren, αυτό είναι κάτι περισσότερο από μια απλή κίνηση, επισημαίνει ο Ιταλός. «Θα σταματήσουμε τις εργασίες στο παλιό μονοθέσιο τώρα που αφήνουμε την αεροδυναμική σήραγγα της Toyota. Δεν θα τρέξουμε το παλιό μονοθέσιο στη νέα αεροδυναμική σήραγγα. Πολλά από αυτά που επεξεργαζόμαστε στο φετινό μονοθέσιο είναι σημαντικά για την επόμενη χρονιά, αλλά το φετινό μοντέλο δεν θα μπει στη νέα αεροσήραγγά μας. Εκεί θα μπει μόνο το μοντέλο του επόμενου έτους».
Αυτό δε σημαίνει, βέβαια, πως δεν θα υπάρξουν άλλες αναβαθμίσεις. Σύμφωνα με τον Στέλα, η McLaren θα φέρει στο Zandvoort σημαντικές αναβαθμίσεις στο πάτωμα του μονοθεσίου. Μια εβδομάδα αργότερα, θα έρθει και ένα νέο πακέτο πτερύγων, ειδικά σχεδιασμένο για πίστες με χαμηλή πρόσφυση. Όλες αυτές οι αλλαγές ήταν στα σκαριά εδώ και αρκετό καιρό.