Τι έφτιαξε πάλι o Oίκος βελτιώσεων Brabus, έναν πολυτελή πύραυλο της Mercedes 850 ίππων.
Αυτή τη φορά, πρωταγωνιστής είναι η Mercedes-Maybach S 680, ένα από τα πιο πολυτελή μοντέλα σε όλη τη γκάμα της εταιρείας από τη Στουτγάρδη.
Στην κομψότητα και την πολύ υψηλή άνεση, η Brabus έχει προσθέσει τη συνηθισμένη δόση ακατέργαστης ισχύος και μια ακόμη πιο δυναμική εμφάνιση.
Mercedes: Ανέβηκαν οι ίπποι στην ειδική αυτή έκδοση για ξεχωριστούς πελάτες
Μπορεί οι βασικές «επεμβάσεις» να έγιναν στον κινητήρα και στο «σαλόνι», αλλά και στη σιλουέτα προστέθηκαν «λεπτομέρειες» τονίζοντας αυτό το ξεχωριστό μοντέλο.
Τώρα η Mercedes Brabus Maybach S 680 έχει ακόμη πιο επιθετική εμφάνιση με ένθετα από ανθρακονήματα, πιο ογκώδη διαχύτη και πιο «απειλητική» μάσκα.
Στην S 680 ο διαχύτης είναι από ανθρακόνημα, δύο μαύρες εξατμίσεις στις άκρες που θυμίζουν φουγάρα από βαπόρια, και ζάντες μονομπούλονες «Monoblock Z Platinum Edition» σε μαύρο χρώμα διαμέτρου 22 ιντσών.
Όπως σε μαύρο χρώμα είναι η σιλουέτα του αυτοκινήτου, χωρίς χρώμια και περιττά που αντί να προσθέτουν, χαλάνε την όλη εικόνα.
Χτυπά πολύ δυνατά η «καρδιά» της Brabus 850 S
Ο bi-turbo V12 γίνεται ακόμη μεγαλύτερος και πιο ισχυρός στη Brabus 850 S.
O bi-turbo V12 από το αρχικό 6λιτρο μοτέρ περάσαμε στον 6,3 λίτρων, με νέα κυλινδροκεφαλή και μεγαλύτερη διαδρομή κυλίνδρου.
Στο μοτέρ έχουν τοποθετηθεί μεγαλύτερα turbo και ένα σύστημα εξάτμισης ειδικά σχεδιασμένο από την Brabus, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενες βαλβίδες για ακόμα πιο δυνατό ή πιο ήσυχο ήχο στη λειτουργία «Coming Home».
Υπάρχουν επίσης νέες ρυθμίσεις για τη διαχείριση του ψεκασμού και του turbo, με τη συνολική ισχύ να φτάνει τους 850 ίππους (από την ιπποδύναμη και η ονομασία του μοντέλου) και τα 1.100 Nm ροπής (έναντι 612 ίππων και 1.000 Nm του τυπικού μοντέλου), τους οποίους διαχειρίζεται το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων ενώ η κίνηση μεταδίδεται και στους δύο άξονες μέσω του συστήματος 4Matic+ .
Παρά το βάρος του πολυτελούς αυτοκινήτου που πλησιάζει τους 2,9 τόνους, οι επιδόσεις είναι αυτές ενός καθαρόαιμου supercar.
Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, τα χρονόμετρα σταματούν στα 4,1 δευτ. ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Στην Brabus 850 S, έχει τοποθετεί επίσης ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου Brabus SportXtra που επιτρέπει στον ευτυχή κάτοχο, να ελέγχει το ύψος της αερανάρτησης. Να ανυψώνει ή να χαμηλώνει το αυτοκίνητο έως και 20 χλστ.
Merceces-Brabus, στο εσωτερικό η πολυτέλεια βρίσκεται σε άλλο επίπεδο
Σε τέλειο συνδυασμό με τον σκούρο τόνο του αμαξώματος, το δέρμα Dark Grey με μικροΐνες Dinamica καλύπτουν στην καμπίνα επιβατών.
Φυσικά δεν απουσιάζουν τα στοιχεία από ανθρακονήματα στο τιμόνι, το ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και στα πάνελ των θυρών.
Κρυφοί φωτισμοί υπάρχουν στις πόρτες, στην κονσόλα και στο ταμπλό, ενώ για τους πίσω οι θέσεις είναι δύο, που μοιάζουν περισσότερο με ακριβές πολυθρόνες, με οθόνη πολυμέσων με σύνδεση στο διαδίκτυο.
Φυσικά οι επιλογές είναι ατελείωτες, με τη Brabus να προσφέρει διάφορα χρώματα και επενδύσεις που ταιριάζουν στο γούστο του κάθε πελάτη.
Το κάθε αυτοκίνητο φέρει την υπογραφή του τεχνικού που το επιμελήθηκε, ενώ στην κονσόλα φιγουράρει το logo της Brabus έτσι για να μην «ξεχνιόμαστε»…
Δείτε το βίντεο: