H Alfa Romeo βάλθηκε να τρελάνει, όχι μόνο τους αλφίστι, αλλά ολόκληρο τον κόσμο της αυτοκίνησης με την αποκάλυψη-έκπληξη της 33 Stradale!
Η ιταλική εταιρεία κρατούσε καλά κρυμμένο το μυστικό της 33 Stradale και το αποκάλυψε εν μέσω θέρους, με το αυγουστιάτικο μπλε φεγγάρι να «σεληνιάζει» όλους τους οπαδούς της. Ωστόσο, δεν θα χαρούν πολύ, αφού το εξωτικό αυτό δημιούργημα της Alfa Romeο θα κατασκευαστεί σε μόλις 33 αντίγραφα, αποτίοντας φόρο τιμής στη θρυλική 33 Stradale του 1967.
Αlfa Romeo: Χειροποίητη και μοναδική η 33 Stradale
Η σύγχρονη 33 Stradale δεν θα είναι μόνο χειροποίητη, αλλά και προσωποποιημένη, ανάλογα τις επιθυμίες του μελλοντικού ιδιοκτήτη. Σαν αποτέλεσμα, κάθε 33 Stradale που θα κατασκευαστεί στο Carozzeria Touring Superleggera θα είναι μοναδική.
Διαθέσιμη σε τρεις βασικούς χρωματισμούς, Rosso Alfa Romeo, Blue Reale και Rosso Villa d’ este.
Για την εξωτερική εμφάνιση δεν υπάρχουν λόγια. Πρόκειται για ένα πραγματικό έργο τέχνης αποτυπωμένο σε μέταλλο ή… ανθρακονήματα, δείχνοντας πως θα κατασκευαζόταν σήμερα η 33 Stradale της δεκαετίας του 1960. Το αμάξωμα από αλουμίνιο και ανθρακονήματα, πραγματικά μπορεί ν’ αποκαλυφθεί πλήρως, αφού τόσο οι πόρτες, όσο τα μπροστινά και πίσω καπό, ανοίγουν το… κέλυφος της 33 Stradale, όπως άλλωστε συνέβαινε και στο παρελθόν.
Αlfa Romeo 33 Stradale με V6 turbo με 620+ ίππους ή ηλεκτροκινητήρας 750+ ίππων
Πέρα από την εξωπραγματική εμφάνιση, που μπροστά της άλλα ιταλικά μοντέλα φαντάζουν φτωχοί συγγενείς, μια πραγματική Alfa πρέπει να διαθέτει και τ’ ανάλογα μηχανικά μέρη.
Με δεδομένη την ύπαρξη κορυφαίων κινητήρων στο οπλοστάσιο της ιταλικής εταιρείας, πίσω από τον οδηγό, κατά το διαμήκη άξονα, τοποθετήθηκε από τη Maserati MC 20 ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 κινητήρας των 2.9 λίτρων, με εκτιμώμενη απόδοση άνω των 620 ίππων που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς, μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT, 8 σχέσεων και ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Για ενώσει το παρελθόν με το μέλλον ωστόσο, η Alfa Romeo διαθέτει και την επιλογή του ηλεκτροκινητήρα, με ισχύ πάνω από 750 ίππους και εκτιμώμενη αυτονομία 450 χλμ.
Σε κάθε περίπτωση οι επιδόσεις τιμούν το όνομα και την ιστορία της Alfa Romeo, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να καλύπτονται από στάση σε λιγότερο από 3 δευτ. με το ταχύμετρο να σταματά στα… 333 χλμ./ώρα.
Δε θα υπάρχει δηλαδή κάποια υβριδική έκδοση.
Ενεργητική ανάρτηση και κεραμικά φρένα
Η ανάρτηση φυσικά αποτελείται από διάταξη διπλών ψαλιδιών μπροστά και πίσω με ενεργητικά αμορτισέρ, ενώ το μπροστινό μέρος μπορεί ν’ ανασηκωθεί για να περάσει από σαμαράκια ή για να εισέλθει σε γκαράζ.
Η ανάρτηση ρυθμίζεται επίσης ανάλογα με τι επιθυμίες του οδηγού, με την επιλογή «Strada» για καθημερινή χρήση, ή «Pista», όπου προφανώς είναι πιο σφιχτή. Τα φρένα είναι κεραμικά, ειδικά εξελιγμένα για την περίσταση από την Brembo, με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω, ενώ εξοπλίζεται και με το brake by wire σύστημα, ρυθμιζόμενο ανάλογα με την επιλογή του τρόπου οδήγησης.
Η Alfa Romeo δεν ανακοίνωσε ούτε κατ’ εκτίμηση τις τιμές της μοναδικής 33 Stradale, κάτι που σίγουρα δεν θ’ απασχολήσει τους 33 μελλοντικούς ιδιοκτήτες, που συνεισέφεραν και αυτοί στο σχεδιασμό και την υλοποίηση του μοντέλου. Οι υπόλοιποι μπορούμε να ονειρευόμαστε.
Πάντως ο πρώτος από τους 33 ιδιοκτήτες θα την παραλάβει στις 17 Δεκεμβρίου 2024, ως χριστουγεννιάτικο δώρο στον εαυτόν του.
Δείτε το video: