Η Mini αποκάλυψε την τρίτη γενιά του Countryman, που μεγάλωσε σε διαστάσεις και είναι πλέον “made in Germany”.
Mini μόνο στo όνομα είναι πλέον το Countryman, αφού η νέα, τρίτη του γενιά, έχει μήκος εφάμιλλο με εκείνο ενός μικρομεσαίου hatchback, αφού φτάνει τα 4,43 μέτρα, το πλάτος τα 1,84 μέτρα και το ύψος τα 1,65 μέτρα, ενώ και το μεταξόνιο αυξήθηκε στα 2,69 μέτρα, με προφανή οφέλη στους χώρους των επιβατών.
Mini: Αυξημένες διαστάσεις και χώροι
Η αύξηση των διαστάσεων δεν αλλοίωσε ωστόσο σε καμία περίπτωση τον χαρακτήρα του Mini , αφού παραμένει αναγνωρίσιμο, λόγω της χαρακτηριστικής, οκταγωνικής, κυψελωτής, μπροστινής μάσκας και των πίσω, κάθετων φωτιστικών σωμάτων και τους τροχούς τοποθετημένους όσο το δυνατόν στα άκρα του αμαξώματος. Σημαντικά βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική, που «επιβάλλει» η ηλεκτροκίνηση με τον συντελεστή Cd στο 0,26 έναντι 0,31 του προηγούμενου μοντέλου.
Στο εσωτερικό αυτό που ξενίζει είναι η έλλειψη οθόνης για τον οδηγό πίσω από το τιμόνι. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία αυτό συνέβη για εξοικονόμηση χώρου για τη δημιουργία ενός ενιαίου ταμπλό. Οι πληροφορίες για τον οδηγό προβάλλονται ή στο προαιρετικό head-up display, που μάλλον θα γίνει «υποχρεωτικό». είτε στην μεγάλη, κυκλική κεντρική οθόνη.
Η τελευταία είναι διαμέτρου… 240 χιλιοστών, τεχνολογίας OLED κι έχει ενσωματωμένο το λειτουργικό Mini Operating System 9, που διαθέτει ακόμα και φωνητικές εντολές και δυνατότητες συνδεσιμότητας 5G, πέρα από τις «κλασικές» ευκολίες.
Πληθώρα επιλογών κινητήριων συνόλων στο νέο Mini Countryman
Το νέο ηλεκτρικό Countryman θα διατίθεται αρχικά σε δύο εκδόσεις ισχύος και μετάδοσης κίνησης. Η βασική, μπροσθιοκίνητη, εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων και 250 Nm ροπής και παρέχει αυτονομία 462 χλμ. Η κορυφαία, τετρακίνητη, SE ALL4, εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα 313 ίππων και 494 Nm ροπής με την αυτονομία να φτάνει τα 433 χλμ. Οι επιδόσεις σε κάθε περίπτωση είναι παραπάνω από επαρκείς, με τη βασική να φτάνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 8.6 δευτ., ενώ η κορυφαία τετρακίνητη σε 5.6 δευτ. Η τελική ταχύτητα και στις δύο εκδόσεις περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα.
Το νέο Countryman θα προσφέρεται και με θερμικούς, αποδοτικούς κινητήρες, στην έκδοση C με την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, την τετρακίνητη S ALL4 και μία ισχυρότερη JCW ALL4, χωρίς να λείπει και η επιλογή diesel κινητήρα.
Η φιλοσοφία της Mini μπορεί να άλλαξε σε σχέση με το παρελθόν, αλλά η εταιρεία ισχυρίζεται πως θα εξακολουθεί να προσφέρει την «καρτίσια», απόλυτη οδική συμπεριφορά, με τις νέες αναβαθμισμένες αναρτήσεις με προφορτισμένα αμορτισέρ, με θετική επίπτωση και στην απόκριση του τιμονιού. Στον προαιρετικό εξοπλισμό προσφέρονται μεταξύ άλλων ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και ζάντες ακόμα και 20 ιντσών.
To νέο Countryman θα παρουσιαστεί στην έκθεση IAA Mobility του Μονάχου, που ανοίγει τις πύλες της την επόμενη εβδομάδα και θα δοθούν στη δημοσιότητα επιπλέον πληροφορίες.