Μια είδηση «βόμβα» για το μέλλον της Seat ήρθε από τα πιο επίσημα χείλη του Τόμας Σέφερ, ο οποίος είναι Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen.
Ο ισχυρός άντρας του γερμανικού κολοσσού, στο πλαίσιο συνέντευξης που παραχώρησε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου, ανακοίνωσε ότι η Seat στο μέλλον (πότε θα είναι αυτό;) θα σταματήσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα!
Σύμφωνα με τον Τόμας Σέφερ η ισπανική εταιρεία θα αναλάβει ένα διαφορετικό ρόλο, χωρίς να ξεκαθαρίζει όμως ποιος θα είναι αυτός. Οι πληροφορίες πάντως αναφέρουν ότι η Seat ίσως μετατραπεί σε εταιρεία οχημάτων μικροκινητικότητας, ωστόσο αυτό ακόμα δεν είναι επίσημο. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι το ρόλο αυτό έχει ήδη η Seat MÓ, διαθέτοντας στη γκάμα της ηλεκτρικά πατίνια και σκούτερ (eKickScooter 25, eKickScooter 65, eScooter 125).
Η οριστική διακοπή παραγωγής αυτοκινήτων από τη Seat, εκτιμάται ότι θα γίνει όταν κλείσει ο κύκλος ζωής των υφιστάμενων μοντέλων της (Ibiza, Arona, Leon, Ateca, Tarraco, άρα υπάρχει πολύ μέλλον ακόμα).
Ορισμένα μοντέλα της βέβαια ίσως επιβιώσουν, αλλά χωρίς το σήμα της Seat, καθώς η Cupra θα συνεχίσει δυναμικά την πορεία της.
Cupra: Στόχος να αντικαταστήσει πλήρως την Seat
Υπενθυμίζουμε ότι το 2018 η Cupra έγινε αυτόνομη μάρκα επιδόσεων, ενώ σε αντίθεση με τη μητρική Seat καταγράφει διαρκώς ανοδική πορεία στις πωλήσεις, καταφέρνοντας να γίνει η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στην Ευρώπη. Στα πλάνα της Cupra είναι η επέκταση του χαρτοφυλακίου της (Formentor, Tavascan, Born, Leon, Ateca), ενώ το 2025 αναμένεται το entry level αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της, το οποίο θα βασίζεται στο DarkRebel concept.
Τέλος, για την ιστορία να πούμε ότι η Seat ιδρύθηκε όταν το ημερολόγιο έδειχνε 9 Μαΐου του 1950. Τρία χρόνια αργότερα, το 1953 το πρώτο της μοντέλο, εξήλθε από τη γραμμή παραγωγής, ήταν το Seat 1400.