Πολλές οι φήμες για αλλαγές στους κανονισμούς του WRC και κυρίως στην top κατηγορία, αυτή με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1.
Φήμες λένε ότι δεν απέχει και πολύ η κατάργηση των Rally1 cars, ενισχύοντας σε τεχνολογία και απόδοση τα Rally2 cars.
WRC: Τρεις μόνο οι ομάδες
Ίσως αυτό ανατρέψει την όλη εικόνα καθώς σύμφωνα με έρευνες η προσέλευση θεατών δεν είναι η αναμενόμενη (φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις). Και πως να είναι η αναμενόμενη όταν στη λίστα με τις συμμετοχές Rally1 Cars σπάνια ξεπερνούν τα 10 στη λίστα με τις συμμετοχές σε κάθε αγώνα του WRC, από τις 3 ομάδες, Hyundai, M-Sport, Τοyota.
Αναμφίβολα πολύ μικρή η παρουσία εργοστασιακών ομάδων σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Ford συμμετέχει κάτω από την ομπρέλα της ιδιωτικής M-Sport.
Το τι γίνεται και δεν «πλησιάζουν» άλλα εργοστάσια κάτι υπάρχει από πίσω, αν σκεφθούμε ότι το WEC (παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής) συνεχώς εμφανίζονται εργοστασιακές συμμετοχές κάτι που δε βλέπουμε στο WRC.
Απουσιάζουν ομάδες που έχουν γράψει ιστορία oι οποίες απέχουν εντελώς όπως Citroen, Opel, Peugeot, Fiat, Volkswagen, Audi και αναφερόμαστε στην Top κατηγορία, όχι στις υποκατηγορίες, Rally2 Rally3 και Rally4, ενώ δεν υπάρχει ελπίδα από την Κίνα, καθώς αυτές «ασχολούνται» κυρίως με την ηλεκτροκίνηση.
Αλλαγές από το 2025 στο WRC
Αυτό όμως το οποίο ισχύει είναι ότι και το 2024 τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1 θα εξακολουθήσουν να φέρουν ενιαία υβριδική μονάδα της γερμανικής Compact Dynamic ενώ από το 2025 και για μια διετία (2025-2026) η κάθε ομάδα θα φέρει το δικό της υβριδικό σύστημα που θα το έχει εξελίξει βάση προδιαγραφών FIA.
Πάνω σε αυτό υπάρχει η φήμη στη διετία 2025-2026 τα Rally1 cars να μη φέρουν υβριδικό σύστημα και να τρέχουν με βιοκαύσιμα ως μια μεταβατική περίοδος ώστε από το 2027 να ισχύσουν οι νέοι κανονισμοί.
Πολλά λένε επίσης για την επαναφορά του μεσαίου διαφορικού και paddles στο τιμόνι για τα Rally1 cars.
Τώρα όμως έχει ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις σε δύο 24ώρα…