Το νέο ηλεκτρικό Avatr 12 έφτασε από την Κίνα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου, όπου πραγματοποιεί το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο.
Στόχος του λοιπόν είναι μια εμπορική καριέρα στη Γηραιά Ήπειρο, χωρίς να έχει ανακοινωθεί ακόμα η τιμή του, αλλά μάλλον αξίζει λίγα λεπτά δημοσιότητας. Αρχικά να πούμε ότι η κινέζικη Avatr είναι το αποτέλεσμα συνεργασίας ανάμεσα στις Changan, CATL και Huawei. Πρόκειται για το δεύτερο μοντέλο της κοινοπραξίας, ενώ το όνομά του δε διαβάζεται «δώδεκα» αλλά «ένα-δυο».
Πώς σας φαίνεται το ηλεκτρικό Avatr 12;
Σχεδιαστικά παρουσιάζει ενδιαφέρον, καθώς είναι ένα κομψό τετράθυρο coupe, με κάμερες αντί για πλευρικούς καθρέπτες, στενόμακρα Led φώτα με τα εμπρός σε σχήμα “C”, ενσωματωμένες στο αμάξωμα χειρολαβές θυρών, ενώ το highlight του βρίσκεται στο καπό όπου έχει ενσωματωθεί σε μαύρο πάνελ μια Led οθόνη που προβάλει μηνύματα σε πεζούς. Οι διαστάσεις του νέου Avatr 12 είναι σεβαστές, καθώς το μήκος του φτάνει τα 5.020 χλστ., το πλάτος τα 1.999 χλστ. και το ύψος τα 1.460 χλστ.
Στο λιτό αλλά high-tech εσωτερικό του, συναντάμε «κρυφούς» αεραγωγούς, καθίσματα μηδενικής βαρύτητας, τετραγωνισμένο μικρό τιμόνι, μεγάλη κεντρική οθόνη και μια αρκετά πλατιά, κατά μήκος του ταμπλό, οθόνη που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ προβάλει και τις εικόνες που καταγράφουν οι πλευρικές κάμερες.
Η ηλεκτροχρωμική πανοραμική γυάλινη οροφή του Avatr 12 μπορεί να αλλάξει από διαφανή σε αδιαφανή, απλά με το πάτημα ενός κουμπιού. Το μεγάλο μεταξόνιο των 3.030 χλστ. εξασφαλίζει σίγουρα μια ευρύχωρη καμπίνα.
Στα τεχνικά χαρακτηριστικά τώρα, το νέο Avatr 12 θα διατίθεται ως πισωκίνητο με έναν ηλεκτροκινητήρα 313 ίππων, αλλά και ως τετρακίνητο με δυο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 578 ίππων. Στάνταρ θα είναι η μπαταρία ιόντων λιθίου της CALT, χωρητικότητας 94,5 kWh, η οποία θα προσφέρει αυτονομία από 650 έως 700 χλμ.