Τη σκυτάλη από την Παύλιανη παίρνουν οι Καρούτες, άλλη μία πασίγνωστη ακροπολική διαδρομή. Είναι και αυτή επαναλαμβανόμενη, αφού θ’ αποτελέσει και την Ε.Δ: 11. Είναι δε η μεγαλύτερη Ειδική του Ράλλυ Ακρόπολις με μήκος 28,49 χλμ.
Ξεκινάει μέσα από το ομώνυμο χωριό σε άσφαλτο και στη συνέχεια μπαίνει στο δάσος, ενώνεται με τον παλιό δρόμο των Καρουτών μετά από 4 χλμ. και κατηφορίζει σε μία από τις ωραιότερες διαδρομές του πρωταθλήματος. Ο τερματισμός είναι κοντά στη θάλασσα και μάλιστα στους Βωξίτες.
Τον ταχύτερο χρόνο στις Καρούτες σημείωσε ο Τιερί Νεβίλ με (17:00:05 ), επανακτώντας το προβάδισμα στη Γενική Κατάταξη, μετά το λάθος του Οζιέ που του κόστισε σε χρόνο.
Από ελληνικής πλευράς, εγκατέλειψε από έξοδο οι Αθανασούλας/Ζακχαίος, ενώ στην Παύλιανη εγκατέλειψαν οι Τσουλόφτας/Ηλίας
Οι χρόνοι της Ειδικής Διαδρομής 8 Καρούτες:
Ακολουθούν οι δηλώσεις των οδηγών μετά την Ειδική Διαδρομή 8 – Καρούτες.
Ζουρντάν Σερντερίδης: «Η ειδική είναι τελείως στεγνή. Έχει πολύ καθάρισμα, πάντως το διασκεδάσαμε. Ωραία ειδική».
Οτ Τάνακ: «Η πρώτη κανονική ειδική Ακρόπολις, στεγνή με μπόσικο χώμα. Ο κινητήρας μας είναι εντάξει τώρα».
Ντάνιελ Σόρντο: «Ήταν δύσκολη ειδική, με πολύ καθάρισμα. Είχαμε σκληρά ελαστικά. Κανονικό ράλλυ Ακρόπολις!».
Tακαμότο Κατσούτα: «Πολύ γλιστερή ειδική, με εκπλήξεις. Δεν το ευχαριστήθηκα για να πω την αλήθεια»
Εσαπέκα Λάπι: ««Χτυπήσαμε μια τεράστια πέτρα, είμαστε τυχεροί πως μας προκάλεσε μόνο ένα κλατάρισμα» – Άλλαξαν λάστιχο εντός ειδικής
Έλφιν Έβανς: «Δεν είχαμε πρόβλημα με τη σκόνη από τον Λάπι. Είναι δύσκολες αυτές τις ειδικές, είναι αρκετά γλιστερές».
Kάλε Ροβάνπερα: ««Δεν είχαμε θέμα. Δυσκολεύτηκα κάπως με την ισορροπία του αυτοκίνητου. Θα έπρεπε να είχαμε επιλέξει σκληρά ελαστικά».».
Σεμπαστιάν Οζιέ: «Έκανα ένα λάθος, έχασα μια διασταύρωση και έσβησε ο κινητήρας».
Τιερί Νεβίλ: «Καλή ειδική, ταλαιπώρησα αρκετά τα ελαστικά στην αρχή, τα φύλαξα στο τέλος, αλλά ήταν τελικά καλός χρόνος».
Ακολουθεί η Ειδική Διαδρομή 9 Ελευθεροχώρι στις 11:05