Το Ελευθεροχωρι είναι η Ε.Δ 9, που είναι και αυτή επαναλαμβανόμενη. Κλασική διαδρομή και αυτή που περνάει από δύο λίμνες (χωρίς νερό)
Στη συνέχεια μπαίνει μέσα στο δάσος, όπου είναι πολύ στενά και μετά τη δεύτερη λίμνη, μέχρι τη διασταύρωση της Δριμαίας πάρα πολύ γρήγορη, ενώ το τελευταίο 1.5 χλμ είναι και πάλι στενό
Τον ταχύτερο χρόνο στο Ελευθεροχώρι σημείωσε ο Κάλε Ροβάνπερα, με ( 10:47:06 ), ωστόσο πρώτος στη Γενική Κατάταξη παραμένει ο Τιερί Νεβίλ
Οι χρόνοι της Ειδικής Διαδρομής 9 Ελευθεροχώρι:
Ακολουθούν οι δηλώσεις των οδηγών μετά την Ειδική Διαδρομή 9 – Ελευθεροχώρι
Ζουρντάν Σερντερίδης: «Ήταν τόσο ωραία ειδική, είναι στεγνή. Το διασκέδασα πάρα πολύ»
Οτ Τάνακ: «Σκληρή ειδική, γρήγορη με πολλές πέτρες. Δύσκολη, αλλά τα καταφέραμε»
Ντάνιελ Σόρντο: «Προσπάθησα για το καλύτερο, έχασα όμως χρόνο σε κάποια σημεία. Ήταν καλύτερα απ΄ ό,τι στις αναγνωρίσεις, αλλά δεν είχαμε πληροφόρηση»
Tακαμότο Κατσούτα: «Δεν ένιωσα άνετα με το αυτοκίνητο, γλιστρούσαμε, περίμενα καλύτερη πρόσφυση σε σχέση με το πρωί»
Εσαπέκα Λάπι: «Ας πάμε στο σέρβις, να επισκευάσουμε το αυτοκίνητο και να έχουμε ένα καλύτερο απόγευμα. Ήταν καλή η επιλογή της μίας μόνο ρεζέρβας, αλλά δεν κατάφερα να το εκμεταλλευτώ εξαιτίας άλλων προβλημάτων»
Έλφιν Έβανς: «Δεν ξέρω τι συμβαίνει». – Τερμάτισε την ειδική με υψηλή πίεση λαδιού σε hybrid mode
Kάλε Ροβάνπερα: «Δεν έχει στεγνώσει πλήρως. Αυτές οι συνθήκες ταιριάζουν στο οδηγικό μου στιλ και το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται καλύτερα με μαλακά ελαστικά. Υπάρχουν εκπλήξεις σε κάποια σημεία».
Σεμπαστιάν Οζιέ: «Δεν πήρα αρκετό ρίσκο. Δεν θα παραδώσουμε, όμως,τα όπλα»
Τιερί Νεβίλ: «Τα πήγαμε καλά, αλλά η ειδική είναι ήδη σκληρή και στο επόμενο πέρασμα πρέπει να προσέξουμε πάρα πολύ. Τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμη».
Ακολουθεί δεύτερη Παύλιανη, η Ειδική Διαδρομή 10 στις 14:08