Η Volkswagen προσφέρει ακόμα μια «απόδειξη» ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δε σημαίνει κατάργηση της οδηγικής απόλαυσης.
Το πρώτο σχετικό «δείγμα γραφής» ήρθε πριν από μερικές μέρες με το νέο ID. GTI Concept, ενώ τώρα τη σκυτάλη παραλαμβάνει το νέο ID.X Performance, το οποίο έκανε πρεμιέρα στο πλαίσιο της εκδήλωσης “ID. Treffen” που πραγματοποιήθηκε στην πόλη Λοκάρνο της Ελβετίας, από οπαδούς της ηλεκτροκίνησης.
Χαρακτηρίζεται ως μια σπορ ηλεκτρική λιμουζίνα που βασίζεται στο νέο ID.7, ενώ μας συστήνεται σε πρωτότυπη μορφή, δείχνοντας όμως τις προθέσεις της γερμανικής εταιρείας, για μια ενδεχόμενη έκδοση παραγωγής. Σύμφωνα με τη Volkswagen, αξιοποιήθηκαν στο μέγιστο βαθμό οι δυνατότητες της αρθρωτής πλατφόρμας MEB, στην οποία βασίζεται η ναυαρχίδα ID.7.
Η αμφίεση του νέου ID.X Performance είναι σαφώς πιο δυναμική, καθώς διαθέτει προφυλακτήρες με επιθετικότερη σχεδίαση, ενώ η νέα ανάρτηση μειώνει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 60 χλστ. και τα μετατρόχια αυξήθηκαν 80 χλστ. Σημειώνεται ότι το μπροστινό slitter, ο πίσω διαχύτης και η αεροτομή είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα, ενώ διακοσμούνται, όπως και τα πλευρικά μαρσπιέ, από μια λεπτή κόκκινη λωρίδα.
Παρατηρήστε ακόμα, τα σκουρόχρωμα Led πίσω φωτιστικά σώματα, τις 20αρες ζάντες σε χάλκινο χρώμα με κεντρικό μπουλόνι και με αγωνιστικά ελαστικά, ενώ από πίσω τους διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων.
Στα ενδότερα του νέου ID.X Performance έχουν τοποθετηθεί bucket καθίσματα από ανθρακόνημα, τα οποία ενισχύουν τη στήριξη του σώματος, κεντρική οθόνη αφής 17 ιντσών, καθώς επίσης κόκκινα διακοσμητικά ένθετα στο ταμπλό, στο τιμόνι και στα πάνελ των θυρών.
Με την προσθήκη ενός ακόμα ηλεκτροκινητήρα στο μπροστινό άξονα το νέο ID.X Performance αποκτά τετρακίνηση, αλλά και συνδυαστική ισχύ που φτάνει τους 558 ίππους. Πληροφορίες για το μέγεθος και την αυτονομία που προσφέρει η μπαταρία δεν έγιναν γνωστές, όμως μαθαίνουμε ότι προσφέρει σύντομους χρόνους φόρτισης και υποστηρίζει φόρτιση έως και 200 kW.