Η ζωή κάνει κύκλους, κύκλους κάνει και η καριέρα του Οτ Τάνακ στο WRC που επιστρέφει στη Hyundai μετά από ένα χρόνο.
Εάν γυρίσουμε πίσω τις σελίδες του ημερολογίου θα δούμε ότι ο Τάνακ έκανε ακριβώς τις ίδιες κινήσεις , όταν έφυγε από την Toyota για τη Hyundai και τώρα από την M-Sport Ford για τη Hyundai και πάλι.
Η μεταγραφή του Τάνακ από την Toyota στη Hyundai αποκαλύφθηκε το σαββατοκύριακο όταν ο Εσθονός κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο-2019-στο τιμόνι του Yaris WRC.
Hyundai: Ενισχύεται ιδιαίτερα η ομάδα το 2024 με την επιστροφή του Τάνακ
Κατά ειρωνικό τρόπο, η νέα μεταγραφή του Τάνακ στη Hyundai, έρχεται μετά τη μεγαλειώδη νίκη του Εσθονού με Ford Puma Rally1 στο WRC της Χιλής, όπου πραγματικά ήταν «χάρμα ιδέσθαι», για το οποίο αυτοκίνητο είχε εκφραστεί όχι και με τον καλύτερο τρόπο, στο αν είναι ικανό ή όχι για να κερδίσει. .
Και αυτές οι δηλώσεις ήρθαν από τα πολλά μικροπροβλήματα που είχε παρουσιάσει το Puma Rally 1, τα οποία ανάγκασαν τον Τάνακ να μην είναι σε θέση να διεκδικήσει.
Ο Οτ Τάνακ λοιπόν με τον Μάρτιν Γιαρβέογια επιστρέφουν ως επίσημο πλήρωμα στη Hyundai Motorsport από τον Ιανουάριο του 2024.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι του 2019 συμφώνησε με τους όρους της ομάδας που έχει έδρα το Αλτζενάου, στην περιοχή της Φρανκφούρτης, όπου θα συνεργαστεί και πάλι με τον Τερί Νεβίλ.
Δύο «κοκόρια» Νεβίλ και Τάνακ στην ίδια ομάδα, στη Hyundai από το 2024
Με τον Βέλγο με τον οποίο δε φαίνεται οι σχέσεις τους να πηγαίνουν ιδιαίτερα καλά, ο οποίος Νεβίλ κατά το παρελθόν είχε δηλώσει ότι ήταν ο πιο δύσκολος «συμπαίκτης» του.
Αλλά ως γνωστόν, οι παχυλοί μισθοί εξομαλύνουν πολλές τριβές, ελπίζοντας ότι στη μάχη με τα χρονόμετρα να είναι όντως έτσι…
Ο Τάνακ άφησε τη Hyundai στο τέλος του 2022 για να συμμετάσχει με την M-Sport Ford World Rally Team το 2023, σημειώνοντας στους 11 αγώνες δύο νίκες, Σουηδία και Χιλή, ενώ απομένουν αυτό της Κεντρικής Ευρώπης και της Ιαπωνίας.
Ο Τάνακ ξεκίνησε το ταξίδι της επιστροφής, έχοντας δει από πρώτο χέρι τα τεράστια ζητήματα που ταλανίζουν την M-Sport, ανεξάρτητα από το τι λέει ο Μάλκολμ Γουίλσον.
Ο Τάνακ στα τρία χρόνια στη Hyundai σημείωσε 5 μόλις νίκες, μία λιγότερες από τις 6 που πέτυχε με την Toyota, τη σεζόν κατά την οποία κέρδισε τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή ράλι.
Αλλά εκείνη την περίοδο, ο Τάνακ δεν ήταν συγκεντρωμένος όπως έπρεπε.
Ο λόγος ήταν ότι έπρεπε να αντιμετωπίσει και να διαχειριστεί πρώτα την ασθένεια της γυναίκας του και μετά την ασθένεια της κόρης του.
Ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε την ανατριχιαστική έξοδο στην 4η Ειδική Διαδρομή του ράλι Μόντε Κάρλο το 2020, όπου το Hyundai i20 WRC, πέταξε στην κυριολεξία στα χιονισμένα βουνά των Άλπεων.
Τα υπόλοιπα στις Ειδικές Διαδρομές του WRC το 2024 και να δούμε ποιος θα αντικαταστήσει τον Τάνακ στο bucket του Ford Puma Rally1.