H Volkswagen μας συστήνει τα αναβαθμισμένα σε τεχνολογικό επίπεδο και συνάμα ισχυρότερα ID.4 και ID.5.
Οι εκδόσεις Pro και GTX απέκτησαν το νέο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που προέρχεται από το ID.7. Φέρνει περισσότερη ισχύ, χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας και αυξημένη αυτονομία με το ID.4 και ID.5 να μπορούν να διανύσουν, μετά από μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας (χωρητικότητας 77 kWh), 550 χλμ. (+17 χλμ.) και 556 χλμ. (+11 χλμ.) αντίστοιχα (μετρήσεις WLTP). Η θερμική διαχείριση των αναβαθμισμένων ID.4 και ID.5 διασφαλίζει ότι η μπαταρία έχει προετοιμαστεί κατά τη διάρκεια της οδήγηση για την επερχόμενη σύνδεση σε ταχυφορτιστή.
Στις εκδόσεις Pro, o τοποθετημένος στον πίσω άξονα ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας παράγει 286 ίππους και 545 Nm ροπής. Σημειώνεται ότι το ID.4 Pro 4MOTION με ένα ακόμα ηλεκτροκινητήρα στο μπροστινό άξονα, αποκτά εκτός από τετρακίνηση και αυξημένη ισχύ κατά 21 ίππους.
Οι κορυφαίες εκδόσεις GTX των ID.4 και ID.5 παράγουν τώρα 340 ίππους (+41 ίπποι), επιταχύνουν από 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,4 δευτ. αντί για 6 δευτ., ενώ τόσο στις GTX όσο και στις Pro εκδόσεις η μέγιστη ταχύτητα αυξήθηκε από τα 160 στα 180 χλμ./ώρα. Εξαίρεση αποτελεί το βασικό ID.4 Pure με ηλεκτροκινητήρα 170 ίππων, όπου η τελική ταχύτητα παραμένει στα 160 χλμ./ώρα.
Τι αλλάζει στο εσωτερικό των ηλεκτρικών Volkswagen
Περνάμε τώρα στο εσωτερικό των Volkswagen ID.4 και ID.5, όπου έχουν γίνει στοχευμένες αλλαγές σε διάφορα σημεία. Αμφότερα τα ηλεκτρικά μοντέλα απέκτησαν τη στάνταρ οθόνη αφής των 12,9 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, το οποίο διαθέτει νέο λογισμικό, με ταχύτερη απόκριση και περισσότερες επιλογές.
Οι επιφάνειες αφής για τον κλιματισμό και τη ρύθμιση της έντασης είναι πλέον φωτιζόμενες, ενώ διαφοροποιήσεις υπάρχουν και στο πολυλειτουργικό τιμόνι. Το περιστροφικό χειριστήριο για την κίνηση του οχήματος πλέον δε βρίσκεται ενσωματωμένο στο άνω άκρο του πίνακα οργάνων. αλλά στην κολόνα του τιμονιού, όπως συμβαίνει στο νέο ID.7. Έτσι επιτρέπεται η τοποθέτηση μεγαλύτερης οθόνης για το ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Οι φωνητικές εντολές που μπορεί να δίνει ο οδηγός αναγνωρίζονται με μεγαλύτερη ακρίβεια, ενώ παρέχονται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με ερωτήσεις για τον καιρό ή για αθλητικά γεγονότα. Προαιρετικά διατίθεται ηχοσύστημα της Harman Kardon με ισχύ 480 Watts και συνολικά 10 ηχεία (συμπεριλαμβανομένων κεντρικού ηχείου και subwoofer).
Παρά τις αναβαθμίσεις δεν υπάρχει αύξηση τιμών, με την αρχική στην αγορά της Γερμανίας να διατηρείται στα 40.335 ευρώ.