Μία σειρά από διαφοροποιήσεις εξετάζονται από την FIA, ώστε οι αγώνες σπριντ της Formula 1 να γίνουν λίγο πιο ενδιαφέροντες.
Όταν οι αγώνες σπριντ έκαναν για πρώτη φορά την εμφάνισή τους στη Formula 1, υπήρχε ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα. Όριζαν το γκριντ της Κυριακής! Δηλαδή οι κατατακτήριες δοκιμές έδιναν το γκριντ του αγώνα σπριντ, και από τη θέση που τερμάτιζαν οι οδηγοί σε αυτόν, εκκινούσαν στον κανονικό αγώνα.
Ως αποτέλεσμα, οι πιλότοι δεν «πίεζαν» όσο θα ήθελαν. Ούτε εκβίαζαν καταστάσεις και προσπεράσεις, ώστε να μην τρακάρουν-εγκαταλείψουν και εκκινήσουν από την τελευταία θέση την Κυριακή. Αυτό έφερνε μηδενικό θέαμα. Κανείς δεν θα κυνηγούσε από έναν μέχρι οκτώ βαθμούς, όταν μπορούν να πάρει 25-26.
Την εφετινή σεζόν με την προσθήκη του Sprint Shootout αυτό άλλαξε, ωστόσο και πάλι, οι όδηγοί φαίνεται να μην «απόλαμβάνουν» τον αγώνα σπριντ. Ούτε κι εμείς, να σας πούμε την αλήθεια. Δεν υπάρχει ο ανταγωνισμός του κανονικού γκραν πρι.
Formula 1: Η FIA θέλει να φέρει τα πάνω-κάτω!
Η FIA θέλει να δώσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε αυτούς τους μίνι αγώνες. Πλέον, εξετάζονται πολλά ενδεχόμενα. Ένα από αυτά, είναι ο διαχωρισμός των αγώνων σπριντ από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1. Έτσι, μπορεί να υπάρξει άκόμα και ξεχωριστό πρωτάθλημα Sprint! Σε αυτό, ο νικητής θα μπορούσε ενδεχομένως να κατακτά και κάποιο σημαντικό χρηματικό έπαθλο, ως επιπλέον κίνητρο για τους οδηγούς.
Μια άλλη επιλογή, είναι το λεγόμενο αντίστροφο grid. Μετά τις κατατακτήριες δοκιμές (πριν από το Γκραν Πρι), η σειρά εκκίνησης θα αντιστρέφονταν πλήρως για το σπριντ! Δηλαδή, πήρε ο Φερστάπεν την Pole Position; Στο σπριντ θα εκκινήσει τελευταίος! Αυτό κι αν θα είχε ενδιαφέρον.
Όπως και να’χει, δεν είναι όλοι οι επικεφαλής των ομάδων πρόθυμοι για το συγκεκριμένο φορμάτ. Ο Τότο Βολφ, για παράδειγμα, έχει ήδη δηλώσει ότι δεν είναι υπέρ του. «Είμαι συντηρητικός στους αγώνες. Θα προτιμούσα να μην υπάρχουν καν αγώνες σπριντ».