Οι συμμετέχοντες θεωρούν τον αγώνα για ιστορικά αυτοκίνητα το «24 Ώρες Ελλάδα» κάτι το μοναδικό.
Ένα 24ωρο non-stop που διασχίζει μοναδικά τοπία , που όμως το σωματείο -ΣΙΣΑ- το οποίο το διοργανώνει πάσχει στην επικοινωνία.
24 Ώρες Ελλάδα: Επιτυχημένος αγώνας, όχι όμως στην επικοινωνία
Η ενημέρωση αποδεικνύεται η αχίλλειος πτέρνα του σωματείου, όπου σύμφωνα με την άποψη συμμετεχόντων η έκδοση του 2023, με τις πολλές αλλαγές τις τελευταίας στιγμής, καθώς η διαδρομή διέσχιζε την περιοχή της Μαγνησίας, η οποία επλήγη από την κακοκαιρία «Daniel», κρίθηκε άκρως επιτυχημένη.
Και όμως το σωματείο θεώρησε ότι η μόνη δίοδος για επικοινωνίας και ενημέρωση κατά τη διάρκεια του αγώνα, αλλά και μετά τη λήξη του είναι το FB.
Ίσως το σωματείο ΣΙΣΑ να μη θέλει την όποια επιπλέον προβολή, προβάλλοντας ταυτόχρονα και τις ομορφιές της χώρας μας μέσα από μια σειρά φωτογραφιών.
Mε φόντο τις κούκλες μιας άλλης εποχής, όπου στο πέρασμά τους μαγνητίζουν τα βλέμματα, καθώς οι ιδιοκτήτες τους τα έχουν φροντισμένα με μεράκι και γυαλισμένα σαν καινούργια, λες και ο χρόνος έχει σταματήσει το πέρασμά του από αυτές τις «λαμαρίνες».
Όμως επιλογές είναι αυτές και τις σεβόμαστε.
24 Ώρες Ελλάδα, oι νικητές
Από τη δική μας τη σκοπιά είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι όταν το Volkswagen Golf GTI με τους Χρήστο Χατζηκωνσταντίνου-Μανώλη Δημακαρέα με αυτοκόλλητα του motori.gr είχαν τους λιγότερους βαθμούς ποινής, 39,7 κερδίζοντας το φετινό 24ωρο αγώνα, ανεβαίνοντας έτσι στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Τους νικητές «συνόδεψαν» στο βάθρο, στη δεύτερη θέση, οι Άρης Γεωργοσόπουλος-Νίκος Κοντοπός, επίσης με Volkswagen Golf GTI, με ποινή 41,5, με τρίτους τους Άκη Αμπαστάντο-Κώστα Γιαννόπουλο με Toyota Celica και βαθμούς ποινής 42,1.
Να σημειωθεί ότι η απονομή έγινε σε ειδική εκδήλωση που και αυτή πραγματοποιήθηκε στα «μυστικά» μεταξύ των πληρωμάτων δηλαδή, όπως πληροφορηθήκαμε.
Και από την άλλη παρατηρούμε άλλα σωματεία που διοργανώνουν αγώνες με ιστορικά αυτοκίνητα, όπως για παράδειγμα η ΦΙΛΠΑ (παραδίδει μαθήματα επικοινωνίας και προβολής), όπως επίσης η Ac3 (Argolis Classic Car Club).
Είπαμε είναι όλα ζήτημα επιλογών και άποψης.
Φωτογραφία: Νίκος Κακολύρης